3. jun. 2010

Mejčkeno, za v torbico :)

Net druženja na forumih ali po blogih znajo splesti prijateljstva, znanstva, ki jih sicer ne bi bilo. Hkrati pa net ponuja dostop do informacij, ki jih sicer ne bi našla oz. bi bil dostop do njih veliko težji.

Nelyi sem v ogled ponudila simpatičen blog Patchwork - Pottery, poln luštnih izdelkov in tudi uporabnih nasvetov. To je bil en prvih blogov, ki sem jih odkrila.

Pa sem dobila nazaj povezavo do bloga Timotei. Poln je lepih izdelkov, le napisanega ne razumem kaj preveč :) Tudi na tem blogu se najde marsikaj. Npr. navodilo za tole simpatično malo torbico. V dolžino meri celih 10 cm, za šminko ali kako malenkost. Kaj več že ne spraviš vanjo.

Zunanja plast je sestavljena iz kosov različnega blaga, notranja pa je izrezana iz enega kosa in na zunanjo prešita preko medvloge.
Prav verjetno bo nastala še kakšna. 

19 komentarjev:

  1. Zgleda zelo luštna in priročna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je v svoji majhnosti in pisanosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau čudovito torbico si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito, Sonja. In zelo lepi linki, hvala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbica je res super kjut in zelo uporabna! Hvala ti za oba linka. Sem malo pokukala in ugotovila, da si moram vzeti več časa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. The purse is beautiful, Sonja! I'm so happy that you like my tutorial :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Natančnost v najboljši možni luči. Izjemno kjut!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super luštna torbica Sonja. Sem si že snela tutorial in takoj ko utegnem preizkusim. Morda katero zanima tudi zanimiva povezava do prečudovitega blaga, ki ga pri nas na žalost ni možno dobiti. http://www.fabricworm.com/oilcloth.html , kupiti pa ga je možno na http://volksfaden.de/

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštna majhna stvarca. Take zadeve jaz rabim po mojih ta velikih vrečah, ker je vedno premalo žepov in potem iščem stvari v nedogled.:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Luškana. Jaz imam eno podobno vedno v torbici. Super priročna za majhne stvarce.

    OdgovoriIzbriši
  11. Mi je zelo všeč!!!!!Bi jo takoj ponucala:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa! Sprašujem se, česa ti ne znaš narediti? Mislim, da je ni stvari! Glede tečaja pa se že veselim tvojih nadaljnih podvigov!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale je pa tko luštna ... da bi jo človek kar v trajno last vzel v rejo ;o)

    OdgovoriIzbriši
  14. To pa je res mičkeno, čeprav na sliki izgleda veliko.

    OdgovoriIzbriši
  15. važička:-)))
    sem vedela, da bo tvoja gotova precej prej, ko se bom te miniaturice lotila jaz.
    Lušno!

    OdgovoriIzbriši
  16. super dobra! in linki od sile zanimivo za listat :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...