21. jun. 2010

Ponujam: kroje za dekliška oblačila

Med pospravljanjem sem našla nekaj krojev, ki sem jih pridno uporabljala, zdaj pa so številke premajhne. Bi jih kdo imel? Preden jih vržem na kup s starim papirjem in odnesem v kontejner. :)
Strošek poštnine prevzamete vi ali pa jih osebno prevzamete.

KROJI SO ODDANI


Hlače na elastiko, po katerem sem naredila kar nekaj pižam in trenerk. Širše hlačnice, spodaj mičkeno na ven.
Fotografiranih nimam pa nikjer.
Krilo na elastiko. Nekaj žametnih je nastalo po tem kroju, ki sem ga prilagajala.. predvsem ožala, saj je precej širok.
Tole krilo je zašito po tem kroju: http://www.mojalbum.com/sonja/sivanje-in-barve-na-blagu/hcerino-krilo-iz-elasticnega-babi-zameta/11153705



Pajkice je dečva nosila k telovadbi, ko sem se odločila porabit kose elastičnega blaga, ki sem ga imela doma.
Doma narejene pajkice http://www.mojalbum.com/sonja/sivanje-in-barve-na-blagu/kratke-in-3-4-pajkice-iz-sivo-meliranega-bombaza-z-elastanom-v-tem-bo-hcera-telovadila/11133171



Nesimetrična majica je bila pri nas dostikrat spremenjena v simetrično. Kroj je ozek, ampak res dober.
Lej no, tudi to majico sem našla v albumu http://www.mojalbum.com/sonja/sivanje-in-barve-na-blagu/hcerina-spodnja-majcka-napis-pobarvan-s-pomocjo-sablone/10735519#10735574

Širša majica z raglan rokavi. Tudi ta kroj sem prerisala iz revije večkrat in so majice v tem stilu rasle z dečvo.
Pa sem našla fotografijo ene, narejene po tem kroju http://www.mojalbum.com/sonja/sivanje-in-barve-na-blagu/hcerina-maskirna-majica-z-nasitim-metuljckom-in-listoma-material-bombaz-z-elastanom/10154178

7 komentarjev:

  1. Tale bo malo off topic, upam da ne zameriš?
    Sem pregledovala tvoje krasne izdelke in videla, da imava kar veliko podobnih jersey materialov. Pa me zanima, če si v zadnjem letu, kje zasledila potiskan vzorčast ali črtast bombaž? Vse povsod prodajajo sam vzorčaste ali črtaste viskoze, ki jih jaz ne maram, sploh za poleti.
    Knjigice so pa sanjske. Jaz si ne-bi upala pisati vanje:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina, nič hudega, če je off topic :)
    Nekaj črtastega bombažnega jerseya sem kupila v trgovini Kilometer v BTCju, pogrešam pa tiste gore kvalitetnega materiala, ki so ga včasih vozili iz Italije. Še dobro, da imam nekaj zaloge doma :)
    Sicer pa imajo veliko izbiro različnih kvalitet v Predilnici Loka na Trati pri Škofji Loki. Se je sicer treba odpeljat do tja, ampak jaz za nas vedno kaj najdem. Ni pa najceneje, to pa je res. Upam, da boš videla sliko, če jo takole prilepim. Tole je bil zadnji tam kupljen kupček: http://www.facebook.com/SonjaUstvarja?v=photos#!/photo.php?pid=3342216&id=169828062170
    Hvala za knjigice, ampak veš.. temu so namenjene, da se vanje čečka, piše, riše, da se jih nosi sabo in obrabi :) Tako lahko potem jaz še kako novo naredim :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja prav tistega, navadno z Kenzo potiski pogrešam!
    V Loki pa jaz navadno kupujem enobarvne in pa termovelurje, ni ravno poceni je pa kvalitetno, kot praviš ti.
    Nč, bo treba v Trst na kavo, pa po kak material:). Čeprav imam tudi jaz še nekaj zaloge doma:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj tega s Kenzo potiski se je pred časom še dalo kje v Metri najt, ampak verjetno je že ves pošel :( Pogrešam..
    Trst? Hmm.. kavo najdem dobro tudi v Lj, ampak blago bi bilo pa res dobro it kupit :) Sem bila pred 10 leti nazadnje tam v eni trgovini v dveh nadstropjih in se počutila kot v Indiji Koromandiji. Le malo po zatohlem smrdeče in mračno je bilo notri. Izbire pa kup.
    Ampak tudi pod razno ne vem, kje je ta trgovina bila :( Trsta nikoli nisem imela v malem prstu.
    Kje pa ti kupuješ?

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja to je Emporia ali po domače Indija Koromandija:). Zemljevid, če te kdaj zanese v Trst, nasproti Lupus in Fabula trgovine.
    http://maps.google.com/?daddr=&saddr=Via%20Santa%20Caterina%20da%20Siena%2C%2034122%20Trieste%2C%20Italia
    Mene vedno očarajo Missonijeve pletenine, pa si jih še nisem drznila kupiti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, hvala. Bomo šli na izlet enkrat :))
    Jaz imam pa Missonija že par let doma, ko se ga je dalo dobit pri nas :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi tale je malo off topic, ampak vseeno -
    pred leti sem kupila Missonijevo pletenino, črno z zlatimi nitkami, pleteno na cikcak, seveda,
    pa nimam pojma, kaj naj z njo - moja šivilja si ne upa tega rezati in šivati. Robovi so cikcak, sem in taj malo razparani, ker je pletivo rahlo, torej jih ne morem uporabiti kot spodnji rob na krilu, npr.
    Kaj storiti, ima katera kaj izkušenj s tem materialom?

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...