2. sep. 2010

Fimo na rdeči vrvici

Danes je že preveč pozna ura, da bi kaj dosti opisovala :) Perl fimo, nekaj različnih dodatkov, spečeno, brušeno, polirano, lakirano.. in nato obešeno na rdečo vrvico.



Jutri pa me čakajo še preostali danes spečeni delčki.

12 komentarjev:

  1. Kaj naj rečem drugega kot: KRASEN JE!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep obesek. Tak skrivnosten, ker je nekje bolj prozoren kot drugje. Zelo mi je všeč kombiniranje fima in drugih materialov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim da si spet malo menjala ustvarjalni kotiček. Si že na fimu. Obesek je pa seveda krasen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, ko bi vsaj :) Tako pa je vse eno čez drugo naloženo, pomešano...

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow. Spet ena noro dobra lepotička izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, napisala si pa, kot da je to tako easy kot si namazati kruh z marmelado, PA NI!!

    OdgovoriIzbriši
  7. To je gospod obesek! Resnično je ta eden tvojih najlepših!!!!
    Ne vem zakaj, ampak na FB ne morem komentirati na Sonja Ustvarja???? MOgoče veš zakaj?
    Lepo se imej!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako prekrasen obesek! Postopek si pa opisala, kot da je to peace of cake :-) Verjetno res, ampak samo če je fimo v tvojih rokah!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem :) Ne, izdelava tega obeska nikakor ni enostavna, je vmes kar nekaj pečenja, packanja, popravljanja, dodajanja, pa spet pečenja.. ampak se splača. Končni rezultat zato pride toliko bolši :) Maja že ve :)
    Jana, na strani lahko komentiraš samo, če si že kliknila na gumbek Všeč mi je. Sicer pa res ne dovoli.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav luštkan obesek si naredila. Čeprav nisem glih ljubiteljica rdeče, mi je zelo všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo zanimiv in lep obesek. Pisava na nakitu me vedno znova očara.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...