20. sep. 2010

Na mizi: Ptičja hišica drugič

Nekaj ur dodajanja barv kasneje.. in še vedno nedokončana.

13 komentarjev:

  1. Saj vem, da je nedokončana.Ampak zelo lepo napreduje.:):)A tole je par?Tisti bolj okrašeni je samček?Oba okrasi, ni prav, da so samo samčki v živalskem svetu vedno lepši, bolj okrašeni, bolj razkošni. Sonja, daj spremeni to:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je že zdaj krasna! Čudovito ti gre tole delo s čopičem v roki!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je takole spremljati nastajanje in to dodajanje barv je krasno. Me res zanima kako bo na koncu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako harmonično :D, boje potpuno opuštajuće.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmm, kje je pa moj komentar???
    Sem hotela Alenko potolažit, da je tista leva samička :) Bolj okrašena, saj za poroko ponavadi so take. Slikica naj bi bila poročno darilo, če bo jasno naročnici tudi v končni verziji všeč :)
    Leva ptičica ima svilen pajčolan, desni pa frak :)
    Hvala za komentarje, mi je všeč, da je tudi vam všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. No, me zanima kaj boš tokrat dodala ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. kako še nedokončana????? majkumilu pa meni je že zdej blazno všeč

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, zgornji del je končan, spodnji pa dobi še kak dodatek. Potem pa verjetno še kje kaka senčka al pa dve :) pa kak rob poudarjen, pa ... ja, potem se kompliciranje začne :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je že zdaj prva klasa:-).Barve in vse je prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni je zelo všeč, taka pozitivna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo,da je dekle bolj okrašeno. Ampak kak svirl al pa rožco boš pa še doadala, ne?

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, kakšna modrina! Zelo, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...