30. sep. 2010

Pa je šla..

Včeraj sem tako hitela s pakiranjem, da končne verzije slike niti fotografirat nisem uspela. Verziji iz te objave sem dodala še datum poroke na deščico nad odprtino v hiški in prstana v kljunčka ptičkov.
Nato pa nekaj zaključnih premazov in zaščitna plast. Tokrat sem sliko spet zaključila z voskom, saj zaradi še svežih barv ni bila primerna za lakiranje.
Upam, da jo bo prejemnica pustila še malo na zraku, da se do konca posuši.



Ponavadi slike "sušim" na obešankah v predsobi in se tako navajam na njih, ugotavljam, če bi še kaj dodala in jih pošteno suhe podpišem in zaključim. Tale je šla od doma tako hitro, da se je niti navadila še nisem. 
Jo bom hodila pa na net gledat :)

7 komentarjev:

  1. Žal se nam ponavadi tako mudi... Lepa je in dobro, da imaš blog in tako spomin na vse svoje čudovite izdelke

    OdgovoriIzbriši
  2. Če res ne bi vse pofotografirali, bi pozabili na kar nekaj izdelkov, pa še lasten razvoj vidiš skozi vse fotografije. Tale tvoja slika mi je bila že na začetku všeč, kako mi ne bi bila tudi sedaj s temi barvami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi oblački ;) (Vse drugo seveda tudi!!)

    OdgovoriIzbriši
  4. K, saj veš, "tumbling blocks" :)) :)) je treba vadit :)

    OdgovoriIzbriši
  5. IIIIII prav super je izpadla, sem zaprla oči in si zamislila še prstančka in napis - ja perfekcija. No zdaj pa slončka a ne? :)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, Andreja, imam nekaj drugih načetih :) Slončka se še lotila nisem :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. naj jima prinese neponovljivo dvojino.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...