5. sep. 2010

Sijoče uhančkanje

Delat jih je bilo res luštno, tudi v roke prijet jih paše, gladke, sijoče. Le fotografiranje je tokrat malo hujši zalogaj :)

17 komentarjev:

  1. Tudi fotografiranje ti je uspelo. Enkratni so. Tisti z metuljčki so mi še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu, tole zgleda zelo, zelo lepo. Že na fotkah se vidi eleganca, le kakšni so šele v živo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštni!! Najbolj so mi všeč tisti rjavi!!Super so!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepotci!!!
    Jaz bi se pa težko odločila za naj uhančke. Tule bi imela kar vse troje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool, pa čeprav ne nosim uhanov, jih je lepo pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonja, nimam pojma kako ti vse to uspe, ampak uhančki so čudoviti tako kot tudi zadnji izdelki iz fima, ki si jih pokazala. Te ne dohajam, neverjetna si ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni so vsi po vrsti, obožujem visok sijaj in barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. prečudoviti so! zares narejeni v piko!!
    lp iris

    OdgovoriIzbriši
  9. Res čudoviti in sijoči in ... cort!

    OdgovoriIzbriši
  10. O, tazadnji parček mi je še posebej všeč! Verjamem, da jih je težko pofotkat, zmuzljivčke - ti je dobro uspelo!

    Bom vesela informacije, kje nabaviti štampiljko z logom, le da moram mojega trobarvnega v ta namen malo prirediti...

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsi po vrsti so super.
    So mi pa zadnji,v barvi Soče naj.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...