12. sep. 2010

Na mizi: Kaj drugega kot slika :)

Medtem ko sem pospravljala, prala in zlagala v sušilca, skuhala oz. spekla lazanjo in končno šivala letalske toaletke, sem se ves čas vračala k njej. Ki nikakor noče imet porcelanaste kože in biti nežno bitjece. Vsakič, ko obraz posvetlim, se mi zdi, da mu nekaj manjka in spet dodam barve.
Osnova je kolaž izrezanih srčkov, čez veliko plasti barve. Obraz je risan direktno na platno in ni dodan kot kolaž. Saj sem fotografirala tudi vmesne faze, ampak niso za kazat :)))

Platno je 3D, 4 cm globoko, veliko 20 x 20 cm.

Za danes bo dovolj. Jutri ali pojutrišnjem pa naprej, odvisno od časa in navdiha.

11 komentarjev:

  1. Meni je pa všeč njena malce olivna polt - mogoče si jo zato naredila bolj mediteransko, ker si zraven pekla lazanjo...

    OdgovoriIzbriši
  2. A čem bit spet prva??:):)
    A tole še ni končna verzija?Meni je tudi tako lepa.Všeč so mi tiste modre rožice, na goli koži dekleta, tisto ne popravljat:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. very cute painting! thanks for following me!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je ful luštna in tudi njena koža mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te čisto razumem, ko nisi in nisi zadovoljen in ti nekaj manjka in popravljaš in popravljaš.
    Samo očitno samo tebe moti ;) Meni je punčka prav lušna in tudi meni si všeč modre rožice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Neverjetno lepo. Obrazi me sicer nikoli niso pritegnili ampak pri teh tvojih pupah je nekaj v očeh, da jih kar gledam. Spet si zadela v polno, nič popravljat. Še vedno ne morem pozabiti prejšnje angelske....

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa je. Deluje nežno, nedolžno... Pogled mi deluje nekako otožno, mogoče boječe... res je lepa! Pa modre rožice so čisto prava pika na i :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Malček sem jo že včeraj dopolnila in zgleda že veliko bolje :) Potem pa ponavadi pač čakajo kje in jih opazujem, dokler ne začutim, kaj še narest. Včasih traje kak dan, včasih več mesecev.
    @ Andreja, angelska je zaključena že nekaj časa. Samo še zaščitim jo, pa jo lahko pokažem. Fajn zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Juhej, komaj čakam.. Daj kar listek rezervirano nanjo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se zdi že gotova. Krasne oči, pa kompozicija tudi!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...