12. sep. 2010

Spiski in kljukice

Vsake toliko si v kak samo moj blok (dnevnik temu še ne znam rečt, ker jih nikoli nisem pisala) naredim spisek ciljev. Takih za kmalu, realnih, in takih, za katere še ne vem, če si jih res želim izpolniti :) In potem radiram, kljukam, barvam čez..
Na spisku je bila nekje bolj na lahno napisana tudi Etsy trgovinica. Saj ne, da bi pričakovala nek hud naval nanjo, samo želela sem si jo pač.
Ob izdatni pomoči in predvsem podpori Loddeline (če še nisem rekla Hvala, pa naj bo zdaj :))) ) jo zdaj tudi imam.

Čisto samo moja mini trgovinica CreatedBySonja s tremi artikli in fensi pasico. Ki jo v čast trgovinici selim tudi na blog. Jo bom pa verjetno še spreminjala, saj je bila tale narejena res hitro. Ob čudovitem logotipu (jaa, še vedno mi je všeč :))), ki mi ga je pred časom naredila Vixi, tudi na hitro izdelano zgleda lepo. Vsaj meni.



Saj vem, da se zdaj delo oz. učenje šele začne. Na primerih drugih bo treba počasi ugotoviti, kakšni so najboljši opisi, fotografije, trgovinske politike in predstavitev avtorice. Sem pa vseeno vesela, da jo imam :)

Damjana, če bi lahko, bi ti zdajle en velik kozarec ribezove marmelade poslala :))))

23 komentarjev:

  1. Čestitke ob odprtju trgovinice.
    Ob tem ti želim, da bi imela vedno dovolj časa za ustvarjanje in veliko različnih stvaritev, ki bi ti sproti "šli" :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za novo pridobitev tudi z moje strani ... tudi jaz ti želim čim več prodanih stvari v tej trgovinici. Želim ti, da bi imela čim manj oz skoraj nič odvečnega časa ... saj veš ... manj časa zase ... več cekinov v tvoji denarnici ... zdaj pa lahko izbiraš ... hehheheh ... kok sm žleht ... sploh pa verjamem, da boš znala tako čas kot tudi cekine prav dobro razporedit in boš imela obojega ravno prav ;o)... Se pa že veselim tvojih novih izdelkov ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za trgovinico!!!!!
    Pa da bi super "laufalo"!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke in dober kšeft želim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za lastno trgovinico. Je prav da jo imaš in drugim ponudiš svoje čudovite izdelke. Kot Alenka bom napisala, da bi ti "laufalo"! :)
    Meni je tvoja nova pasica (je to splošno znan izraz? :)) všeč. In tudi logotip je tudi meni lep :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Opa o_0 ...waaaaw bravo!...očitno si našla jajca?!? :P..jest jih nisem :P ...in jih po moje ne bom še nekaj časa. Sem si odprla štacuno že pred časom, ampak v izložbi ni ničesar in najbrž bo prazna ostala za zmeraj :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke, Sonja! Tvoji trgovinici želim veliko uspeha.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, čudovito, zdej bom lahko samo kliknila, kaj želim. Pst, če bodo na polički kaki uhančki s čipkami v masi, bom prec naročila, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za trgovinico, naj čimprej zalaufa.
    BTW jaz imam svoj 2DO spisek kar na iGooglovi strani, pa tam pišem kar moram nardit in prečrtam že izpolnjeno, hkrati pa me opomni na tiste še neprečrtane ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za trgovinico!! Res bravo za pogum. Želim ti pa "velik naval"!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, bravo! Veliko uspeha in veselja, obema:)!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam! Jaz se še vedno odločam ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke! Držim pesti za dobre posle!

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo, čestitam za trgovinico! Tudi jaz ti želim, da bi ti posel dobro tekel in bi si s pomočjo trgovinice lahko izpolnila kakšno skrito željo.
    Vse dobro ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  15. Uhhh, koliko vas je :) Hvala vsem in vsaki posebej. Trgovinica je pravzaprav neke vrste češnja na kupčku smetane, nagrada za "jajca" kot pravi Klavdija. Ne pričakujem ne vem kakega navala, bom pa jasno vesela, če me trgovinica preseneti s kakim kupcem :)
    Ker je z odpiranjem kar nekaj dela in tudi mičkeno stroškov, moraš bit res pošteno odločen, da jo hočeš imet.

    OdgovoriIzbriši
  16. Superca. To je ena izmed stvari, ki je tudi na mojem spisku, vprašanje le, kdaj uresničim zadevo. Ampak je fajn ko vidiš katero izmed nas, da je naredila tak korak, je lepa spodbuda.

    OdgovoriIzbriši
  17. So mi rekli, da bo sigurno še kakšna zbrala pogum in odprla trgovinco :) Zdaj pa čakam, katera to bo :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke tudi z moje strani, superca :-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Super! Da bi bilo veliko ogledov in veliko nakupov. Tud mene še to čaka, pa sem bolj zelena okoli teh zadev. Moram še preštudirat :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh, hvala,
    bi se pa prilegla tista marmelada danes, ko smo imeli za večerjo palačinke!

    Veliko ustvarjalnega vetra želim tvoji trgovinici!

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitam za trgovinico. Naj ti uspe.

    OdgovoriIzbriši
  22. Sonja čestitke za pogum, za izvedbo in rezultat . Želim ti veliko obiska in napovedujem uspeh. Sama sigurno pridem po nakupih.. saj veš, čakam angela...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...