26. sep. 2010

Ko zmanjka energije..

Že kar nekaj časa se lotevam obeska iz več plasti, v točno določenih barvah. Pa je vedno zmanjkalo časa, volje, navdiha. Še posebej, ko sem prvi poskus polomila zaradi hitenja.
Danes sem izziv sprejela in se lotila. Da se zamotim. Upam, da bo v drugo šlo.

Ura je že precej pozna, jutri je nov službeni dan, tako da ga ne upam dokončati. Me čaka še kar nekaj dela, da bo obesek tak, kot hočem.
Ker sta plasti obeska precej tanki, sem podpis izdelala kar na ločeni ploščici, ki jo bom pritrdila na zadnji del obeska. Ta je na srečo upognjen, da ploščica ne bo motila.



Jutri me v dečvini šoli čaka prvi sestanek v letošnjem letu s specialno pedagoginjo in učitelji glede prilagoditev, ki dečvi pripadajo po odločbi zaradi specifičnih učnih težav. Ob prehodu v 6.razred je obdržala le enega učitelja, vsi ostali so novi. Me prav zanima, kakšne prilagoditve so pripravljeni izvajati. Odločbo in strokovno mnenje sem si že pripravila, da ju preberem, preden grem na sestanek.
Držite pesti, da se uspemo dobro dogovoriti v korist dečve :)

11 komentarjev:

  1. Me prav zanimakako bo izgledal končan obesek:)
    Glede tega sestanka pa ne skrbi, upoštevajo kar je v odločbi in strokovnem mnenju(vsaj v našem primeru) in tudi učitelji so kar dobri, kar se tega tiče. Se pa kdaj zgodijo tudi napake, na te opozori takoj!!!!Veliko sreče!

    OdgovoriIzbriši
  2. Držim pesti in želim ti veliko sreče!!!
    Obesek bo definitivno lep, že čakam njegov konec :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti delci izgledajo zelo lepo, tako da sedim in čakam na končno podobo :) Pa zraven držim pesti, da se bo dobro izšlo v šoli.

    OdgovoriIzbriši
  4. obesek bo čudovit, glede dečve sem pa stabo .. mene to še čaka, še vedno nimam odločbe .. jebela

    OdgovoriIzbriši
  5. Obesek je že zdaj videti krasen, lepe in tople barve. So pa upognjeni zelo fajn, ker lahko komot zadaj dodaš vodilo za trak in še kaj, pa ni ne moti.
    Pa srečno pri šolskim zadevščinah!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za komentar. Upam, da mi obesek uspe danes končat.

    Pred sestanki v šoli imam pa vedno tremo. Ker sem se do sedaj morala kar pregovarjat, ni vse tak avtomatizem, kot v kakšni drugi šoli. Je pa vse odvisno od učiteljev. Ampak saj bo.
    V sredo pa me čaka še obisk svetovalnega centra, da kar takoj pregledamo IP :)

    Čarovnička, mi smo rabili eno leto od začetka testiranj, da je tisti papir končno prišel. Ker smo ga dobili čez prvomajske počitnice, tisto leto niso nič konkretno delali, so se samo spoznavali :) Brez odločbe pa niso hoteli prilagajati.. držim pesti, da tudi vi čimprej dobite papir.

    OdgovoriIzbriši
  7. O ja tole bo pa zopet nekaj lepega. Komaj čakam da pokažeš končno verzijo. V šoli ti želim pa mnogo pozitivnega izplena..

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna obeska in seveda držim pesti tudi jaz...

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem za podporo.
    Sestanek sem preživela, je bil kar dolg. Sicer pa čisto po pričakovanjih :))) Z večino se da dobro sodelovat, se pa najde tudi kak v stilu: Jaaa, vse prilagoditve bodo izvajali, samo tele ne bi, pa tele tudi ne bi.. kako, a tako je mišljeno???.. ne, neee, to pa ne bi :)))) kako bodo pa drugi otroci gledali, če bo imela ona kaj drugače od njih?? kot da otroci ne bi vedeli, da je drugačna.
    Eh, ja..

    OdgovoriIzbriši
  10. Upam,da si do sedaj že vse uredila v korist tvoje dečve.
    V razredu mojih pup so kar trije takšni učenci in staršem res ni lahko.Ostali otroci pa vse to sprejmejo z velikim razumevanjem in strpnostjo.
    Če je otrokom vse že na začetku lepo predstavljeno ,potem kasneje ni težav.In kot vedno-vse je odvisno od starejših,tako kot oni to realizirajo,tako se odzovejo ostali,v tem primeru otroci.

    Obeski pa kot vedno pri tebi-Čudovito z veliko začetnico.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...