11. sep. 2010

Zaključena

Včasih ne gre drugače, kot da si vzamem dan dopusta, da dokončam kaj na pol narejenega.
Sliki sem dodajala plasti, barve, razne dodatke in jo včeraj končno za zaščito zaključila. Zdaj ne morem več nič dodati :) Občutek kar paše.

Svoje mesto je dobila v predsobi, kjer se mora do konca posušiti. Potem pa.. kdo ve, mogoče najde dom kje drugje ali pa ostane pri meni. 

Dimenzija:  15 x 15 cm



18 komentarjev:

  1. Luštna slikica!So mi všeč ti krogci, pa srček, ki malo izstopa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka, hvala :) Bi že kar malo pogledala, če bi te kdo prehitel pri komentiranju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa slika, srce joj daje posebnu draž :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi osebi bi dala ime kar srčni angelček :) Kjuti slikica!

    OdgovoriIzbriši
  5. tvoji obrazki imajo čedalje več karakterja. pripovedujejo.

    a ne, kako včasih kaj "obleži", malo v predalu, malo na vesti, pa je treba dokončat in se potem bolje počutiš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita slika, in res zelo lepo naslikano :-))
    Kar obdrži jo :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Sicer nisem angelski tip, ampak slika je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, Sandra, meni se je tudi zdelo, da nisem. Potem pa včasih motivu na sliki kar krilca zrastejo, ne da bi vedela kdaj. Kakšna pa potem tudi izginejo :)
    Le pri igranju z barvami se znam sprostit in ne vnaprej razmišljat, kakšen bo rezultat.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sebi si naredila kodre...saj sta vidve s Kajo, ali ne? Dečvo si zadela v nulo:-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hecn, meni se sploh ne zdiva midve :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep kolorit! Taka, da poboža srce in dušo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Z vsako novo sliko so obrazi izrazitejši, nekako oživijo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa.
    Tudi jaz sem prvo opazila pike in potem srce....

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja prav res je lepa ... vse te pastelne barve ujete na mini pano ... mmmmmm ... kot v sladki kornet ujeti meni najljubši okusi sladoleda ...

    OdgovoriIzbriši
  15. Tole pa je bil podvig....Všeč mi je ta efekt mozaika...JAz jo tako doživljam in prav posebna je!!!!
    Ti moram povedati, da sem bila prepričana, da sem na FB-ju že zdavnaj kliknila "všeč mi je" in mi zato ni bilo jasno....No, jaz, totalni raztresenec :-P Sedaj je urejeno :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala vsem za komentarje, pobožajo dušo in dajo voljo za še :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Mhmhmhm kako luštni deklici.Všeč mi je srček, d a eno čisto posebno dimenzijo!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...