10. okt. 2010

Bleščeče razpoke s teksturo

Na rahlo teksturirano umazano roza podlago sem položila plast belo rjavih razpok, ki sem jih prej premazala z veliko perl prahu. Interferenčne barve prav lepo lovijo svetlobo ob premikanju.


12 komentarjev:

  1. Kot sem že na FB komentirala ... meni je krasen komplet!

    OdgovoriIzbriši
  2. lepa kombinacija roza in rjave, razpoke pa malo spominjajo na kakšno kožo plazilca...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kopletek, lep, kaj lep, čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušen komplet! Že celo večnost nisem delala z razpokami. So se mi enkrat davno zamerile in sem jih odrinila na stran ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čisto, elegantno, zanimivo.... Prekrasen!

    OdgovoriIzbriši
  6. z eno besedo: ču do vi to !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super všeč mi je barvna kombinacija. :) Krasen kompletek!

    OdgovoriIzbriši
  8. Me gustan mucho todos tus trabajos, besos desde Barcelona (España)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...