13. okt. 2010

Roza zelen bonbonček

Na hitro, ob pomanjkanju energije za kakršnokoli ustvarjanje, je nastala cukrasta toaletka.

27 komentarjev:

  1. Lepa toaletka je nastala.Take nežne barve!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ptički so vedno zakon, tile tvoji pa prav v dobro voljo spravijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej, dobra si! Jaz ob pomanjkanju energije kvečjemu kakšen film uspem prespat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. stvarno je pravi bonbonček:))))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale je pa zares bonbončkasta, zelo je kjuti :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse tvoje toaletke so super lepe. Na tej so mi zelo všeč besede.

    OdgovoriIzbriši
  7. Na hitro in ob pomanjkanju energije ... huh ... jaz v takem primeru morda vzamem v roko skicirko ali kakšno perlico, nikako ne šivalnega stroja. Še dobro, da smo si različni.

    OdgovoriIzbriši
  8. joj, če tole rata ob pomanjkanju, super, zelo je lepa tale mici...

    OdgovoriIzbriši
  9. pomanjkanje energije se ji sploh ne vidi...čudovita je, čeprav je malo rozi:-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. O je simpatična tale zadevica. Ti ptički kar kličejo po novi pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii, roza ptički! Zelo luštna toaletka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Noro dobra kombinacija barv.Kar dvigne ti energijo, ko jo vidiš!

    OdgovoriIzbriši
  13. Slatkaa,kot sladkorne blazinice....

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet ena lepa izmed mnogih ... pa tile ptički tako lepo žvrgolijo iz nje ... hehehehe .. ;o)

    OdgovoriIzbriši
  15. A sem že povedala, da je iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. V živo je še veliiiiiko lepša :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako simpatično blago! Všeč mi je, popestri puste dneve!

    OdgovoriIzbriši
  18. Luštkana, živahna, razigrana... parv fajn!

    OdgovoriIzbriši
  19. meni je pa prav zelooo všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Manja, hvala za obisk mojega bloga. Sem šla obiskat tudi tvoje net domovanje, prav luštno je. Škoda le, da nimaš omogočenih komentarjev, da bi tudi tam pohvalila, se zahvalila za recept..

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...