4. okt. 2010

Jesensko - spet

Kot kaže vreme vpliva tudi na barve, v katerih ustvarjam.
Včasih je moral biti ves nakit izpod mojih rok lakiran, sijajno lakiran. Zdaj pa mi je vedno večkrat všeč pošteno zbrušen in spoliran do svilenega sijaja. Kot je tale kompletek v oranž-rjavo-črnih tonih. Skoraj 5 cm visok obesek visi z rjave usnjene vrvice, uhana pa sta dolga 3,5 cm.

14 komentarjev:

  1. letni časi res vplivajo na nas - nate, lahko rečem, prav pozitivno, saj je komplet čudovit. Kombinacija barv, ki se poda k vsemu.
    So pa, vsaj meni, dosti bolj všeč brušeni kot lakirani fimo izdelki - zgledajo manj "plastični".

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so brušeni lepši kot lakirani. Samo, da se čim manj sveti :) Čudovit nakit za jesenske dneve. In še kdaj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična kombinacija barv, dober komplet.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena ahh se mi je izvil ko sem ga videla. razmišljam kam vse bi se mi podal hm... Izvrstna izbira barv!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ampak ko kakšen kos zbrusiš, spoliraš IN polakiraš, zgleda kot keramika. Sploh črna barva se mi zdi strašno občutljiva za lakiranje, pride veliko bolj do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii prav jesenski res... krasen kompletek..

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep komplet, krasna kombinacija barv:))

    OdgovoriIzbriši
  8. ♥ ♥ ♥ jesensko razpoložena?


    Mene malo skrbi, da bi lahko bili letos zaradi vsega tega dežja prikrajšani za prelepe jesenske barve :(((

    OdgovoriIzbriši
  9. Barvna kombinacija je res jesenska! Lep komplet!
    Tudi meni je všeč zbrušen izdelek, sploh ker ima pod prsti nekako satenast občutek.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne barve, kdaj bo tale cuker na Etsyju?

    OdgovoriIzbriši
  11. Lep kompletek, ravno prav je, ne preveč vpadljiv in ne preveč nežen. Resnično jesenski.

    Mimogrede na mojem blogu te čaka sončna nagradica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za komentarje.
    Pri meni brez brušenja nikakor ne gre :) Potem pride poliranje.. o lakiranju pa se odločam vsakič posebej. Temu kompletu lak nikakor ni pristajal, niti saten ne :) Kakšnega drugega pa si brez laka ne bi predstavljala :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...