26. okt. 2010

Za prvo.. pride ponavadi druga :)

Zdaj, ko vem, da moj dnevnik prenese tudi akrilne barve in ostane še vedno lepo gladek, lahko nadaljujem z barvanjem.
Tokrat sem za obraz raje uporabila akrile, ki sem jih navajena.
Za danes je, jutri pa mogoče še kaj dodam. Kot sem včerajšnji :)

15 komentarjev:

  1. Zelo, zelo lepo!!! Čudovite barve, skladnost celote, izrazne oči... Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super. Ta mi deluje kot snežna vila s temi snežinkami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa zimska slika!
    Si že prava mojstrica obrazov :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Res deluje kot kašna snežna vila, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa slika je nastala, sploh obraz mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušten obrazek!Pa tudi barva podlage in snežinke so mi všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. U hudo! Tak lep zimski zvezek, da bi bilo meni prav škoda karkoli napisat vanj.
    Pa se strinjam z Andrejo, prava mojstrica obrazkov si že.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako lep obrazek - res je čudovita :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Snowflake, tudi tvojega še čakamo, a ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ♥ ♥ ♥ čedalje lepše obrazke delaš :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pridna, pridna - tudi pri nas je zdaj bolj delovno, ko ne kašljamo celo noč (čeprav smrkamo ves dan, hehe)

    En lep bližajoč vikend ti želim, poln lepih spominov na tiste, ki jih ni več z nami - saj smo se dolžni spominjat srečnih trenutkov, ne?

    Objem v Ljubljano:)

    OdgovoriIzbriši
  12. I don't know what you wrote about her but she doesn't need words---she is fabulous and she speak for herself!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. She's absolutely beautiful Sonja! Thanks for visiting today :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi Sonja! Love your new banner! Beautiful journal pages! Thanks so much for your sweet visit as always! Glad you got to see my work in person. I really appeciate your comment. Have a lovely weekend! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prava mojstrica si. Všeč mi je nakit, ki ga delaš iz slikic.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...