11. okt. 2010

Slike kot nakit

Nekaj poskusov uporabe slik v obliki nakita je že za mano, vsakič pa poskusim kaj narediti drugače.
Tokrat so transferji na fimo zaradi spremenjenih nastavitev tiskalnika precej intenzivni in temni. Še nisem čisto prepričana, če mi je všeč.
Ko sem opazila, da je ob robovih transfer neenakomeren, sem najprej pomislila, da bi vse skupaj vrgla v smeti. Potem so mi ti vijugavi nedokončani robovi postali všeč in sem koščke le zalila s smolo in spremenila v nakit.
Ni mi žal. O packariji s smolo pa raje ne bom, je nekaj delčkov nakita vseeno pristalo v smeteh.



Fotografije žal uspešno skrivajo sijaj steklene zgornje plasti. V živo se delčki čudovito šajnajo. Majhni, veliki zgolj 2,5 cm. Z izjemo pravokotnega kosa, ki je visok 3 cm.


Na mizi me zdaj čakajo le še malce drugačni obeski, vendar imam doma samo prenežne ali pa premasivne verižice v ustrezni barvi. Grem spet lahko zapravljat :)

26 komentarjev:

  1. Prekrasno, sploh tile zadnji ,ki čakajo na verižice :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. A sem že povedala, da so mi tvoje slike na fimo obeskih blazno všeč? Menda sem. Pa saj lahko še enkrat, a ne :-) Všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, Renata, že.. in ja, smeš še kdaj :) Je fino prebrat, da je še komu tole všeč, tako kot meni. Jooj, ko bi jih lahko čez ekran v roke dala, da jih v živo vidiš..

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so mi všeč ti kosi nakita. Ti obeski so res nekaj posebnega in lepo je imeti kar sliko okoli vratu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako nobel! Čudoviti obeski - sploh še zato, ker so res čisto tvoji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Živijo! Že dalj časa spremljam tvoj blog in mi je res všeč vse, kar pride izpod tvojih rok. Me pa zanima, kje se da dobit smolo, saj mi je učinek super. In verjetno brušenja potem ni?!
    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično, zaista je predivno!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje. Hči je z enim že odšla v šolo na likovni krožek :)

    @ Katarina, tole pa je hud optimizem :) Pri meni brušenje vedno je, razen takrat, ko zaradi tehnike ne smem brusit.
    Dvokomponentno smolo dobiš v Levčku, v BTCju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit nakit. Ampak tisti spodnji medaljončki, ki še čakajo na "vrvice" - samo vauuuu, lahko napišem. Tako so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za nasvet. Glede smole nimam pojma, kako se vse skupaj dela d:)Dobiš pa res super učinek. Upam, da se kdaj lotim.

    OdgovoriIzbriši
  11. kake hude bejbe:-))) super nakit, res!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni obeski so in lahko si zelo ponosna, ker tvoje slikice tako lepo pašejo gor. Super si se znašla s smolo, čeprav zame govoriš kitajsko ;)
    (beri: nič se ne spoznam na to ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako je pa tole fensi.............
    Vse pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  14. Fenomenalno Sonja! Znova si prekosila samo sebe. Upam, da si zeeeeloooo važna, ker imaš lahko na nakitu svoje slikice :). Jaz bi že bila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepi obeski!!Drugi še bolj!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. a lahko še jaz povem, da so mi zelo zelo všeč...

    OdgovoriIzbriši
  17. Vesela sem vsakega obiska in komentarja :)
    Važna??.. hmm.. verjetno ne ravno važna, fino se mi pa zdi, ja :)) Všeč so mi slikice na obeskih, mogoče tudi zato, ker vem, kako velike slike izgledajo. Ker sem se trudila, da so, kakršne so :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Oooo, lepo, meni so pa všeč ti intenzivni odtisi, so tako sveži in morski (ne me vprašat, odkod ta primerjava)...

    Kje bodo pa pristale tele gospodične? Jaz navijam za tisto rdečelasko...

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako čudovit nakit! Slikice so fantastične!

    OdgovoriIzbriši
  20. Zele lepi obeski in uhani. Občudujem kako svoje risanje spreminjaš v nakit.

    OdgovoriIzbriši
  21. Lepo, lepo. Kje pa nabaviš tiste podlage za medaljončke? Hvala za odgovor. Taja

    OdgovoriIzbriši
  22. @ Taja Podlage za medaljončke sem enkrat kupila na ebayu, ne vem pa točno od koga.

    OdgovoriIzbriši
  23. pozdravljena sonja,zalo lep nakit ustvarjas :) prosila bi pa te za informacijo kje si kupila/dobila tele okvirčke,obeske ki so na zadnji sliki?hvala za odg. lp

    OdgovoriIzbriši
  24. :))) sele kasneje sem prebrala vprasanje in odg ene punce...tko da nevermind! :D

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...