31. okt. 2010

Willowing - teden 2 - stran 2

Druga naloga drugega tedna je predstavljala risanje whimsy (pojma nimam, kako to prevesti) figuric. Pozitivna slika dogodka ali ljudi, kot nasprotje otroških travm.
Figurice so mi bile na papirju še nekako všeč, ko sem jih začela barvat, pa je šlo vse narobe. Papir se je svaljkal, barve mešale, črna kar naenkrat ni bila več vodotopna in se je grdo razlivala po obrazih.. Če bi bila samostojna slika, bi verjetno vse skupaj vrgla stran in začela znova. Ker je v isti knjigici s prejšnjo sliko, je ostala.
Dečvi je všeč in jo hoče imet. Glede na reakcijo razume, kaj sem ji z njo hotela sporočiti.

16 komentarjev:

  1. Kolk osebic, na tako malem prostoru!Pa nič se ne vidi , da bi imela take probleme. Ti vse poštimaš, da je prav in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje je tvoja dečva skapirala, da ne gre toliko za popolnost, koliko za sporočilo. In na fotki se ne vidi razlivanja, ampak samo happy people ;)
    Hitro ti grejo te naloge od rok, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kljub težavam se je vse lepo izšlo. In to je fino pri takem ustvarjanju, da stvari lahko popraviš.

    Slika pa je dobro izpadla. Tudi ideja družine in prijateljev mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Namen je bil dosežen in kljub trnovi poti, si uspela in še dečva je zadovoljna. To je vse kar šteje in mislim, da si se povsem izkazala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bom ti kar tule napisala :). Ja Papertrey Ink ima meni res super kolekcije, sploh zato, ker so ločene štampiljke (listi, žile za liste....). Šablone pa so za večje liste, se pravi tiste, ki jih vidiš pri meni spodaj na deščici. S tem, da pride še malo obrobe. Sama se kljub šabloni liste še obrezala, ker mi v mojem primeru ni pasala tista obroba. Male liste pa sem izrezala na roko. Tukaj lahko vidiš nekaj idej, meni je predvsem všeč tista z pravim vencem in tukaj lahko vidiš kako pride z izrezano šablono: http://forum.papertreyink.com/forum/gallery2.php?g2_itemId=115146

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti pa tako hitiš s svojimi objavami, da te komaj dohajam ... moram sploh preverit, če nisem kakšne izpustila hehehehe ... In vse si prav lepo spravila v eno lepo celoto ... tako tisto iz prejšnje in predprejšnje objave ... pa tile fantiči dekliči in družinica so tako lepi ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarje :)
    Hitela sem, ker se res podaljšan vikend (sem imela dopust tudi v četrtek in petek) izteka.. in zdaj ne bo več časa. Pa ravno prave volje sem bila za slikanje.
    Zdaj pride na vrsto realnost :) pospravljanje stanovanja, pranje, kuhanje, priprava na službo in šolo..

    OdgovoriIzbriši
  8. krasno.. ko bom velika bi tud tkole rada risala.. lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, super knjigica. Na tak način bi lahko kakšnemu malčku naredila kakšno pravljico, npr. Rdečo kapico, ali kaj podobnega. To bi bil lušten unikat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Se strinjam z Alenko: za težave veš samo ti, ostali vidimo lepo sporočilo in tvoj talent!

    OdgovoriIzbriši
  11. Všeč so mi tvoji obrazki in vzorec na oblekicah in ozadje..... Vse je tako lahkotno in sanjsko.... Vse me nese tja, kjer je najlepše! TFS

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh Sonja, definitivno si talent.. Pa saj vidiš da ti vse rata. Tudi jaz bi rada znala kaj takšnega, pa lahko samo vzdihujem..

    OdgovoriIzbriši
  13. Razume brez dileme, ker je na sliki ena sama toplina, pobarvana z ljubeznijo. Ki jo vsi potrebujemo... lp:)) Lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Toplo, krasne osebe, prav luštna stran je nastala!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...