17. okt. 2010

Vaje delajo ... vajenca :)

Pri ustvarjanjih, kjer niso vpletena platna in barve, sem do sedaj večinoma sama poskušala odkriti nove tehnike, si izmenjevala znanje z drugimi ustvarjalkami, kupila kako knjigo ali pa online navodilo.
Pri slikah pa z vsakim tečajem ugotavljam, koliko bo treba še vaditi, poskušati, se učiti.. in vendar v tem uživam.

Texture Town je zadnji tečaj, ki sem ga izbrala iz množice zanimivih tečajev, ki se nudijo na netu ta hip. Očitno se je začela sezona novih tečajev, saj mi je bilo kar težko izbrati.
Že ob prejšnjem tečaju Julie in Chris sem ugotavljala, da mi abstraktne slike še vedno niso všeč, jih razen za naloge ne bom delala.. ampak tehnik sem se pa naučila veliko in jih bom oz. sem jih že uporabila.

Takole sem zaključila prvo domačo nalogo tečaja.
Platno je veliko 15 x 15 cm, barve pa so v živo majčkeno bolj temne, globoke.

18 komentarjev:

  1. uaaaaaaaaaaaaa... fantastično! kak učinek... brez besed sem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako dobro izgleda!!!Sicer nimam najmanjšega pojma kako si tole delala, ampak je fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res dobro izgelda! Te moram enkrat pobarati,kaj mi svetuješ za začetek!

    OdgovoriIzbriši
  4. Alenka in Maja, tudi vama hvala za komentar :)
    Maja, saj si že začela :) Z veseljem pomagam, če bom lahko. Je pa to takooooo dober odklop od vsega, kar me muči, da se res splača poskusit :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita slika; drugačna, posebna, ... :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super za vse tečaje in vse kar se naučiš. Slika pa zgleda čudovito, super postavitev in ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čeprav ti abstraktne ne ležijo (meni tudi ne :)), ti je ta super uspela. Prav gotovo boš kak element lahko uporabila pri svojih naslednjih slikah. Nič ni zapravljeno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem. Tudi "šica" na tečaju pravi, da mi je dobro uspela :)
    Prav noben od tečajev ni bil brez koristi. Pa čeprav sem šele kasneje ugotovila, kje mi pridobljeno znanje pride prav :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čeprav o tem nimam kaj dosti pojma, pa vseeno spremljam tvoje to vrstno ustvarjanje in se mi zdi, da si se že ogromno naučila in pokazala. Tole kar si danes pokazala je zelo zanimiva zadeva. Mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni je všeč, pa še v mojih barvah je! Tudi jaz mislim, da se vedno lahko kaj novega naučiš na tečajih ali na druženju, klepetanju z drugo ustvarjalno dušo. Vaje pa itak delajo mojstre, tako da boš to znanje zagotovo lahko uporabila pri lastnem ustvarjalnem stilu...

    OdgovoriIzbriši
  11. Si sploh ne predstavljam kako ti tečaji izgledajo in niti pod razno se mi ne sanja kako si naredila to sliko. Nekaj pa je zagotovo - vse deluje, kajti rezultat je zelo zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hm, ja, nima smisla, da se trudim kaj pametnega napisat. Tako kot predhodnicam se mi ne sanja, kako si do končne verzije prišla, ampak mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  13. Fenmenalna slika! Barve, elementi, kako se vse prepleta... Blazno mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite barve! Tudi meni ni jasno, kako si to počela, ampak rezultat je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful work (krasan rad), Sonja! I have also joined The Land of Lost Luggage so we will catch up during the workshop.

    OdgovoriIzbriši
  16. Če je to res prva tovrstna "domača naloga", potem kapo dol!

    Barva se meni zdi krasna, oceanska; po drugi strani pa v njej neskončni globini vidim pomežik snežink - zima na obzorju? :)

    Hvala za obisk! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna barva, super učinek ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...