9. okt. 2010

Virusi terjajo davek

In tako že več kot teden nimam prav nobene energije, še ustvarjat me ni mikalo. Danes pa sem le morala preskusit idejo. Pa sem se tudi tokrat ustavila na pol. Tako da nadaljujem tradicijo prikazovanja polizdelkov :)

Mali fimo delčki, samo 2,5 cm visoki, s transferjem moje slike, ki bodo enkrat te dni postali obesek in uhani. Ko bo malo več energije. Jooj, še fotografija je obupna :)



Do takrat pa se bom crkljala s sveže stisnjenimi sokovi, kot je bil tale. Zmešan iz jabolk, nektarin in korenjčka. Sokovnik je super, samo ko bi ga hotel čistit kdo drug :) Moram najt kak novejši, uporabniku bolj prijazen, model.


12 komentarjev:

  1. Pa sem misla, da sem samo jaz tako nastreljena s temi virusi ... zagotovo bo nastal en lušten končni produkt, če pa že pol izdelek tako lepo izgleda ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz, a počasi rinem proti zdravju. Jaz se grem pa sadne zmiksančke v 'mikserju', ki ga je potem enostavno oprat...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko si v službi, si želiš na obisk kakšne viruse, da bi lahko bil malo doma, si odpočil, kaj ustvarjal ... In ko pridejo, jih imaš po enem dnevu dovolj, ker ti vzamejo voljo do ustvarjanja :) Vsaj pri meni je tako.
    Upam, da boš hitro brez nadležnih virusov in boš kmalu dokončala fantastični nakit.

    OdgovoriIzbriši
  4. jaz sem tudi že 10 dni fuč.Obožujem sokove iz sokovnika.Če najdeš kakšnega, ki se enostavno čisti, prosim takoj povej :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Upam, da se čimprej pozdraviš.
    Delčki za uhančke so fenomenalno lepi!! No, sej je obesek tudi, ampak uhančkiiii aaaaaa kjuuut

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz ti želim hitro okrevanje in da se ti povrne energija za ustvarjanje. Ti transferji zgledajo zelo obetavno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepi koščki, komaj čakam, da se energija spet vrne k tebi nazaj, da bomo videli, kaj bo nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštni koščki! Itak mi je blazno všeč, ko uporabiš za transfer svoje lastne slike. Uf, da bi jaz znala tako risat ... Pa hitro se pocajtej, da vidimo končne izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, Sonja, ne daj se virusom. Želim ti hitro, hitro okrevanje...

    Delčki so mi pa že sedaj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentarje.
    Helena, pa je res, da tile virusi vso voljo poberejo. Se mi zdi, da sem včasih še kaj naredila, zdaj se pa samo okoli vlečem in me v posteljo vleče.
    Sem upala, da ima kakšna od vas kak boljši sokovnik :) enega sem si enkrat ogledovala, ampak je bil tako nesramno drag :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. se mi zdi, da ni na svetu takega, ki bi se enostavno čistil :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...