24. okt. 2010

Moja prva dnevniška stran

Obraze zdaj rišem že nekaj časa, celo Moleskinov žurnal sem si kupila.. tak, ki prenese akrile. Pa so vsi obrazi ostajali v skicirki ali pa na platnu.
Da bi se le opogumila, sem potrebovala tak prav poseben tečaj: Art, Heart & Healing, ki ga brezplačno ponuja Tamara. Ob njenih video posnetkih na youtubu sem se učila prvih obrazov, zdaj sem naredila mojo prvo dnevniško stran :)

Vabljeni, da se pridružite igri:





Všeč mi je, da sem na strani lahko uporabila kar nekaj pripomočkov, ki sem jih nakupila še v čestitkarski fazi. En kompletek blazinic za štampiljke sem šele odprla, po več kot letu od nakupa :)
Slika je skoraj končana, manjka ji samo še nekaj prav posebnih besed, namenjenih meni. Pa moram počakat, da se barva posuši.





Zdaj pa upam, da se opogumijo tudi vse ostale, ki so se vpisale na tečaj in pokažejo svoje domače naloge.

16 komentarjev:

  1. Super! Še posebej mi je všeč vijolično modra kombinacija barv!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično in super se mi zdi kombinacija s štampiljkami. Še dobro, da si se lotila tega, da si končno tiste štampiljke odprla :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja prva stran je zelo dobro izpadla. Meni čas prejšnji teden ni dopuščal, da se je lotim. Bom pa zato imela več časa ta teden.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen obraz si narisala, tako malo zamišljen. Super za vse uporabljene materiale, ki zdaj pridejo še kako prav. In čestitke za prvo stran dnevnika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kok ste vse pridne! :)) Upam, da kmalu pridem k sebi in začnem kaj packat.:) Super obrazek, sploh oči so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh kako ste vse nadarjene za tele risarije. Meni to ne gre,.. bom raje samo opazovala in uživala.

    OdgovoriIzbriši
  7. jako lijepa slika:).....sviđa mi se kombinacija boja i pečati koje si koristila......a leptiri su mi prelijepi, ja sam u zadnje vrijeme u leptirima:)))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  8. Yay, pa si le naredila svojo prvo stran. Čestitke. Ni tako hudo, ko enkrat poskusiš, a ne, a ne? ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšna lepa slika. Komaj čakam, da vidimo še kakšno (:

    OdgovoriIzbriši
  10. Se vidi, da imaš že nekaj kilometrine za sabo! Všeč so mi oči, ki tako zgovorno govorijo! Celota pa je zame itak "perfect".

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito je izpadlo! Komaj čakam, da boš na "ogled" dala še kako tvojo stvaritev...

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepotička bo varovala najlepše stvari in misli.... Lepo je in topla!

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš me veseli da sam vidjela tvoj post i tvoj rad :) Molim te, napiši gdje si kupila boje, ja opet ne mogu naći kod nas :(

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vsem :) Zdaj, ko sem končno Moleskine uporabila tudi za barvanje, ki ga debel papir super prenese, nadaljujem z drugo.. samo ne vem, kdaj bo končana. Na hitro ne znam :)

    Lena,
    voščenke imajo tule: http://www.artifolk.co.uk/catalog/products/pastels_and_crayons/caran_dache_individual_neocolor_ii_watersoluble_wax_pastels.htm?gid=-1
    akrile pa verjetno tudi pri vas dobiš?
    jaz jih kupujem v Ljubljani v trgovini Art v City parku.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi ta je čudovita - se vidi, da je že nekaj vaje za teboj :-)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...