1. feb. 2010

Obešeni uhančki

Jedkanje je bilo še najlažji del izdelave uhančkov. Najdeš motiv, ga sprintaš, položiš na fimo in na hitro odstraniš.
Težave so se začele, ko je bilo treba delčke naložit na krožnik za polže in jih lepo enakomerno obrezati. Ko vsaj ne bi naredila luknjic pred peko, da bi lahko delčke po peki enako obrnila. Na srečo se razlike vidijo zgolj na fotografiji, ko so enkrat na ušesih, so razlike neopazne.
Barvanje je bil drug zalogaj. Eno čez drugo sem mazala različne oljne barve, dokler nisem bila zadovoljna s končnim izdelkom. Robove sem prebarvala s flomastri in čez barvo lakirala. Zelene uhane z bleščečim lakom, ostale pa s satin lakom.
Uhani so res lahki, jih skoraj ni čutiti. Premer okroglih in dolžina ovalnih je 3,5 cm. 

16 komentarjev:

  1. Saj sem vedela, da bojo delčki čudovit nakit! Še najbolj všeč so mi pa črni... čeprav ostali prav nič ne zaostajajo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo!Tudi meni so najbolj všeč črni-zelo lep vzorček:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi,tudi meni naj črni , takoj za njimi pa rjavi ;)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni so in v bistvu kar veliki, ampak če so lahki je to super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sicer ne nocim uhanov, so mi pa full všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super zgledajo! Rozike so valjda najlepše. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti vsi po vrsti, najbolj črni:)
    Sem že milila, da malo kapiram, kako se jedka, potem pa sem se takoj zgubila pri barvanju z olji in flumastri, da o krožniku za polže ne govorim, hahaha.
    Prava mojstrica si, Sonja, res!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta črni so zmagovalci, čeprav uhanov ne nosim. A s temle pladnjem so takile heci? ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Renata, najprej sem poskusila odrezat na podlagi in položit na izbočen del, pa ni bilo najbolje. Potem sem po navodilih z neta položila na hribček malo večji kos palačinke in ga poskusila odrezati z okroglim modelčkom. Ki pa je manjši od obsega hribčka, zato pa sem imela težave. Moram dobit kakega enako velikega :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja, hvala! Saj moj pladenj še kar čaka, ma je fino že prej vedet takele finte. Sem šla pa takoj zdele knjigo Carol Blackurn listat in ima objavljena oba načina - izrezan krog položi na pladenj in tudi večjo plahtico, ki jo na pladnju obreže. Nič, bo res treba probat, ni druge :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Renata, saj verjetno bi se dalo lepše narest, če ne bi imela ravno pojedkane koščke, ki se jih ni priporočljivo preveč dotikat po vrhu :)
    Daj že poskusi no, vem, da bo super.. ne moreš samo papirčkat in pospravljat :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...