24. feb. 2010

Domača naloga narejena

Z nalogami je sam križ. Najprej se mi podlaga ni povsod lepo prijela. Potem hiške niso prišle, ko bi morale, ker sem uporabila napačen medij. Pa en od obrazov mi ni in ni bil všeč. Sem ga pobarvala, pa šla spet čez in začela znova.. in tako še nekajkrat.
Potem pa sem se danes odločila, da je dovolj. Lekcija postavljanja obrazov v različne poze, z različnimi usti, noski, očmi zaključena.. prav gotovo pa jih bom še vadila. In upam, da imela v bodoče manj težavic :)

Platna so velika 10 x 10 cm. Zdaj se pa le še odločim, kam jih obesim.



In se potem lotim naslednje lekcije :)

17 komentarjev:

  1. Fantastične so! Pa fino skupaj pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. glede na to, da zelo dobro vem, kaj zahteva platno takšne velikosti... kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole more res lušno izgledat v živo, ko držiš v rokah ta 10x10 zadevo. Meni je prav všeč, kar si naredila za domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Domačo nalogo si naredila z odliko, dobro ti gre.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam :) Ampak jaz vidim pa toooook napak, ki bi jih lahko odpravila :)) Ampak sem se odločila, da je bilo dovolj packanja po teh.. grem raje naprej.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je všeč podlaga pri srednji in obraz pri desni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Resnično kapo dol. V sebi imaš očitno ogromno različnih talentov in vesela sem, da jih deliš z nami :)
    Vse so krasne, prva pa je...najkrasnejša :) Mi je zelo všeč, ker si dodala motiv metulja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. In kako je ime tvojim "Evam"? Da bomo vedeli, ko bomo prišli h komu na obisk in bo imel obešeno Sonjino "Evo"
    Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  9. sonja, ti si že pravi profi!!!!
    domače naloge so več kot odlično opravljene. ko pa sem prebrala velikost, je pa vse jasno.
    odlično, odlično, odlično!!!!
    mislim, da dobiva irena polanec s svojimi evami hudo konkurenco!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe, Eve :))) Mislim, da bom še dooooolgoooo vadila, preden bo za kje drugje kot na blogu pokazat.
    Daleč pred mano je pa Nataša s svojimi prosojnimi lepotičkami.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kaj si pa dala tako majhno slikco? Nič ne vidim. :D A Eve so? Kjut. Pridna, sedi 5. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Da ne vidite vseh napak??? :)))) Sploh pa ne morem dat velike slike, če so pa majhne tudi v živo :))))

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite so, ko jih boš obešala, jih obesi skupaj, ker so enkratne v kombinaciji :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Hudo dobro. Najbolj mi je všeč srednja podlaga in desni obrazek.So pa vse zelo lepo dodelane.Super!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Sem vedela, da moram počakat na končne izdelke in ... no ja, ostajam brez besed. Meni se zdijo vse pupe prekrasne, popolne, luštne ... Nalogo si za moje pojme opravila več kot odlično!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sonja, kake lepe deklice, vse tri, moram pa priznat da je tudi meni zadnja favoritka, malo podobna moji prijateljici Olji, tako da zame so to Olje, ne Eve:)) Mi pa res ni jasno, kako nekaterim uspe take lepote spravit na 10x10, jaoooo, dobra si.
    Hvala za prijazen komentar pri meni:)
    LP Dekca

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...