8. feb. 2010

Enkrat je bila ena slika..

Že dolgo nazaj sem izdelala sliko v servetniki tehniki - hot gloss.  Ne ravno najbolj uspešno, saj se obleka spodnje ploščice ni lepo prijela, je pa vseeno ves ta čas visela v mojem kotičku.
Zadnji čas prekrita s sliko na svili, ki jo je v sklopu likovnega tabora naredila hčera :)


Platna mi je za moje igrarije še škoda, zato raje recikliram stare ali na pol končane izdelke.
Me je pa pri tej novi sliki začetniška sreča zapustila, zapleti so se vrstili en za drugim :) Od čudnih barv na obrazu, do odstopanja podlage od deščice.. Saj sem vse uredila, mi je pa pobrala več energije.
Zato je imam trenutno dovolj, ne vem več, kaj bi z njo. Nadaljevala bom, ko mi bo jasno, kako naj nadaljujem. Ali pa jo bom enostavno prebarvala in začela znova :)


11 komentarjev:

  1. Tebe je pa res solidno zagrabilo :) Jaz sem dobila novo spodobno skicirko, ki bo prenesla tudi kakšen akrilček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pupa je fantastična! Saj nje ne boš prebarvala, ane? Podlaga bo pa že še dozorela, ko bo čas zanjo. Jaz te samo občudujem, ker se lotiš vsega in to uspešno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz te občudujem česa vse se ne lotiš in to uspešno. Jaz je ne bi prebarvala, ker mi je čisto OK, te pa razumem, če nisi čisto zadovoljna z njo, da te srbijo prsti ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je pupa super, podlago pa le dodelaj, je bila tista na prejšni sliki tako pravljično lepa.Ampak , veš jaz nimam pojma, kako to delaš in ali se da samo del slike zrihtat.Jaz samo povem kaj je meni všeč:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. I've never heard of 'hot gloss' technique but it sure looks pretty!
    The girl is wonderful, aren't they fun to paint!? Thanks for your visit!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je slika zelo všeč in barve so super skombinirane.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ful lepo si narisala in jaz ne bi ničesar spreminjala, ker je v celoti krasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Najs!!! Oči so mi še bolj všeč kot pri prejšnji.

    OdgovoriIzbriši
  9. sem vedela, da ne bo obstalo samo pri eni....
    krasna je tudi ta!
    oči so res interesantne!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...