9. feb. 2010

Domaččččeeeee :)

Nekaj časa sem pogosto sodelovala pri nekaj tujih čestitkarskih izzivih, pa me je minilo. Pri več kot enem hkrati pa mi sploh ni uspelo :) Sem vedno preveč po svoje delala. Pa priznam, lena sem tudi za iskanje, kam bi izdelek še pasal.

Ampak pri domačem izzivu, tu pa skoraj moram bit zraven :)
Suzi je organizirala Srčkast izziv in nas prijazno oskrbela z odtisi, če tega motiva nismo imeli doma. Ker se rok izteka jutri, sem se že morala "brcnit" in čestitko izdelat.
Zdaj mi ostane zgolj še opis izdelave. 

Najprej sem se lotila odtisa. Pobarvala sem ga z distress inki in ga malo senčila. Nato sem na mizo postavila Cuttlebug in z nestijem izrezala papir. Še preden sem nesti odstranila, sem z blazinico senčila notranji rob papirja. Zunanjega pa malo nacufala z distresserjem. Srčke sem okrasila s Crackle Accents, pride super pri delno barvanih motivih, saj so razpokice lepo vidne.
Naslednji na vrsti je bil srček. Izrezan je s Shape Cutterjem in še enkrat zarezan z malo manjšim motivom, da sem ga lahko zataknila za listič z odtisom. Nato sem ga v embosirni mapici spustila skozi Cuttlebug. Da bi izbočen del reliefa poudarila, sem na vijuge nanesla svetlo roza oljni pastel in ga razmazala s prsti.
Nato sem poiskala belo osnovo za čestitko in jo prepognila ob pomoči ScorPala. Ker osnova ni bila ravno lepo odrezana, sem iz omare potegnila še mojo staro Hoferjevo giljotino in še enkrat odrezala vse robove prepognjene osnove. Moder papir sem odrezala malo manjše in robove nacefrala.
Nato sem dele začela sestavljati z obojestranskim selotejpom.
S štanco Retro Flower sem izrezala dve roži in cvetne lističe luknjasto obrezala s štanco Doily Lace. Luknjaste cvetle lističe sem po zunanji strani malo senčila. V rožice sem s šivanko naredila luknjice, skozi katere sem vtaknila žičke papirnih vrtnic. Žičke sem navila na pletilko, da sem dobila svedraste končke. Rožice sem nato z Glossy Accents prilepila na podlago, saj se mi zdi, da to lepilo še najbolje drži 3D dodatke.
Pod rožice sem prilepila še dva srčka, ki sta pravzaprav namenjena nakitkanju.
Da bi izdelek še malo popestrila, sem konce cvetlin listov vrtnic premazala s prozornim Sakurinim pisalom Stardust, ki na vsaki barvi drugače zasije. Na koncu sem dodala le še obrobo modre podlage in srčka z belim Sakura MED pisalom.
Zdaj sem zadovoljna z izdelkom :)

Uhh.. to pa je bil opis :) Upam, da bo Suzi zadovoljna :)

20 komentarjev:

  1. Suzi bo več kot zadovoljna, saj je tvoja čestitka enkratna in v njo vloženega veliko truda. Krasna je!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful je lepa! Toliko krasnih dodatkov si dodala, da jo zelo lepo poživi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa! Suzi bo ziher zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma kaj ne bi bila zadovoljna.Čestitka je zelo lepa.Ampak z opisom si se pa maksimalno potrudila.Zdaj šele vidim, kaj vse zvlečemo iz omar in zakaj je moj kup pri mizi vedno večji:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisem si mislila, da se rdeča in modra tako ujemata. In zelo všeč mi je ideja z nasvedrano žičko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa čestitka, zelo lepih barv in lepo si jo sestavila z vsemi temi detajli, ki se tičejo okraskov in barvanja, senčenja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Srčkano simpatična z vsemi detajli. Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušna čestitka in lepo opisana izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  9. luškano! naj tukaj pohvalim še tvoje slike iz prejšnjih objav - lahko rečem le: waaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuu

    OdgovoriIzbriši
  10. Res lepa čestitka, se vidi, da si se zelo potrudila pri izdelavi, saj so vsi detajli narejenu u nulo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš po mjeri, ni premalo ni previše ukrašena :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi Sonja! Thank you for your kind visit to my blog. Have a great day! Lisa :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uh, koliko dela. Šele, ko si napisala, sem začela bolj podrobno gledati, kaj vse je na čestitki. No, saj se že iz videnega spozna, da je v njej porabljenega precej časa. Čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi Sonja! I'm so glad you are joining Sharon's group and I'll see you over there!
    Thank you so much for your visit over to my blog today and for your nice comment :) You do beautiful work!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...