6. feb. 2010

Končano.. za danes

Točno taka mi je danes všeč :) Nič pametnega se ne spomnim, kaj bi dodala. Bleščice na krilih se še sušijo.


 
Sem pa ob ustvarjanu ugotavljala, da mi pošteno prav pride za čestitkanje nahrčkan material in vaje v barvanju odtisov. Le mirne roke za ravne črte še nimam. Upam, da pride z vajo.. enkrat :)
Še gel za kolaž lepljenje sem imela doma. Kaj me je le pičilo, da sem ga kupila pred leti na sejmu.. ko le ne bi bil glosy. Mogoče bo treba jutri nujno do Arta :)

Naslednji dan:
Pa sem dodala :) Tiste besede so le preveč izstopale :) Zdaj je taka:

19 komentarjev:

  1. Tole pa dobro izgleda!Ko bi jaz znala narisat vsaj tako ozadje,ooohhhh:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo. Se vidi, da imaš roko za tole.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep napis si dala na čudovito sliko. Kaj naj rečem? Tebi pač vse gre :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna si to naredila in res je, tebi res gre vse od rok česa se lotiš in to toliko različni stvari. Res dobro izgleda ta tvoj izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si dokončala projekt! Sem že včeraj brala, kako si se lotila zadeve in sem bila prepričana, da ti bo uspela čudovita zadeva! Pa napis je tudi meni zelo všeč! O damici; samozavestna in točno ve, kaj hoče in ponosna je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ozadje, deklica, vse je super fajn. Vse ti gre dobro od rok, kaj imaš zlate:)

    OdgovoriIzbriši
  7. tale pogled pa sporoča - vse, kar sem naredila, je prav in zdaj grem dalje... lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem :)

    Joooj, Mojca :))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. vauu. ob pogledu na tole sem pa ostala brez besed.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si popravila! Barvna kombinacija je zakon in tisti metuljček je res lepo integriran.
    Lp, NatašaMay

    OdgovoriIzbriši
  11. Oho! Dobro si se lotila tega.

    OdgovoriIzbriši
  12. men je všeč - samo je pa suzi blu - ko boš odkrila svoj slog, bo pa super ;)))))brez zamere :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za komentarje.
    Urška, pravzaprav je osnova po Julie, barvanje obraza pa po Willowing :) mi Suziblu ni všeč :) je pa dandanes težko imet svoj slog, pri čemerkoli :)

    OdgovoriIzbriši
  14. To pa res ni Suzi Blu. Obraz je čisto svojevrsten. Seveda ga boš še razvijala, ampak greš kar v pravi smeri.
    Lp, NatašaMay.

    OdgovoriIzbriši
  15. občudujem te, res si krasna ustvarjalka :) z zlatimi rokami.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitam! Fine barve in detajli! Jaz imam pri takem načinu za zgled Kelly Rae in Svijetlana Junakovića, ker se mi zdi, da vesta kdaj nehat. (Kelly Rae ima v svoji knjigi tudi razloženo kako se zadeve loti). Eni mislijo, da pri tem načinu 'slikanja' ne moreš zgrešiti, jaz pa mislim, da ni tako. Res pa je, da lahko 'napako' preslikaš in narediš nekaj jovo na novo. Ali pa del slike (če ni na lesu) izrežeš in uporabiš drugje. Tako da je zaa moje pojme prav sproščenost ključna za dober izdelek, tako da, ne se sekirat in skrbet, pa bo - glede na tvoje vsestranske sposobnosti sploh ne dvomim, da boš tudi na tem področju uspela :).

    OdgovoriIzbriši
  17. Jožica, tudi tebi hvala za komentar. Kelly Rae sem že opazila, njeno knjigo pričakujem, prav tako me mika nekaj online tečajev. Zaenkrat še tuhtam, katerega izbrati za začetek. Svijetlana pa nisem poznala. Sta pa onadva le čisto druga kategorija, ustrezno strokovno podkovana, s kilometrino.. jaz pa se le igram :) Kot bi skupaj dali šolanega psa s pedigrejem in vaško mešano ščene :) Zato sem vesela vsake pohvale, kritike, hkrati pa tudi nasveta, kaj izboljšati, na kaj biti pozorna v bodoče.. Ko bom velika, oz. ko bo dečva velika in bolj samostojna, pa si verjetno privoščim tudi kako izobraževanje.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sonja, če prebereš pri Kelly R., boš videla, da je svoj sedanji stil odkrila šele, ko je pravzaprav vse spustila iz rok in se prepustila. (PS: Tudi jaz čakam na njeno knjigo! :) Če ne drugega, želim, da mi njena naslovnica krasi mojo sobo, hi, hi!) Torej si na dobri poti, ker se 'samo' igraš. Mislim, da se podcenjuješ - tvoje kao (ne)znanje je lahko prednost!! Jaz imam 4 leta lik.faksa, pa sem šele na koncu, ob diplomi odkrila, da moram delati po svoje, ne glede, kaj kdo reče! Izobraževanje ni nujno 'vse'. No, je pa res, da si včasih na tak način skrajšaš eksperimentiranje z materiali. Kljub vsemu pa bi tudi jaz šla na kak tečaj v živo, še posebej od Junakovića, ampak bolj zaradi energije, ki izžareva iz njega in njegovih del... Mogoče bova pa kje na urjenju pristali skupaj, he, he. Srečno! (PS: nočem 'pridigati', le želim ti reči, da je najbolje zaupati sebi in bo izdelek 100% najboljši. Upam, da ne zameriš.)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne zamerim :) Upam, da se res kdaj vidiva na kaki delavnici, verjamem, da boš prijetna družba.
    Izobraževanje, ki ga pogrešam, je bolj v smislu rabe materialov, raznih barv, kako jih najbolje izkoristit za tisto, kar bi rad naredil. Tako pa se zapletam v poskuse, uničujem že narejeno.. in potem zmanjka energije za dokončanje :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...