21. feb. 2010

Domače naloge

Z dečvo se že cel teden pregovarjava, če je naloge res treba narest.. jutri je šola. Tudi obljubljen obisk živalskega vrta je ni prepričal :( težka je tale predpubertetniška in nič lažje ne bo :))

Ker je v.d. v službi, je cela kuhinjska miza moja. Skozi okna je do sedaj nanjo sijalo sonce, zdaj pa se samo še rdeče poslavlja izza gradu. Luštno.. sivo belih kupov spodaj ne vidim in jih niti nočem.. nebo z belimi koprenami je toliko lepše :)

Na mizo sem spet naložila barve, medije in tri platenca 10 x 10 cm, ki jih bom uporabila za domačo nalogo. Mislila sem jih pobarvat enega za drugim, pa ne gre. Že ves čas v moji glavi tele tri deklice pašejo skupaj in jih tudi barvam vzporedno.
Grem se naprej igrat. Jutri je spet služba :)

11 komentarjev:

  1. Tole bo pa še lepo za videti!!!!!Komaj čakam:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, stopnjuješ napetost pričakovanja. Samo kar je za videt, je super ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Na bo tako hitro :)
    Potem, ko sem med pregovarjanjem z dečvo eno pobarvala skoraj do konca, mi nekako ni bila všeč.. ne oblika, ne barva kože, ne usta, ne senčenje.. ko je naredila naloge, sem šla še enkrat čez :) zgleda je bolje delat v miru :) Zdaj sem slikico pustila, da se malo posuši. Potem pa se bom odločila.. danes še.. al raje jutri :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Me že firbec matra kakšne umetnije se skrivajo pri teh dekletih in komaj čakam, da vidim končni rezultat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Glede na prejšnjo sliko, bodo tudi te zagotovo dobre. Le pokaži, ko bodo končane.

    OdgovoriIzbriši
  6. komaj čakam na dokončane slike!

    OdgovoriIzbriši
  7. komaj čakam, da vidim kaj bo nastalo na teh plantnih.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...