15. feb. 2010

Obkrožena s polizdelki

Kamorkoli se obrnem, so povsod okoli mene polizdelki.. skrojeno blago, na pol narejene knjigice, fimo, risbe, pobarvana ozadja.. le končat se ne spravim nič :) Pa bo počasi treba.

Preden se resno lotim pospravljanja, sem si privoščila malo potepanja. H kavi v dobri družbi so pasali tile uhančki.. narejeni danes dopoldan posebej za prejemnico. Jedkan fimo, barvan z oljnimi barvami in lakiran s satin lakom, obešen na srebrne zanke.
Polizdelki pa še kar čakajo :))

14 komentarjev:

  1. Prav lepi uhančki, prejemnica bo gotovo navdušena.Pa slikano je super dobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. S tem jedkanjem me prav dražiš. Jaz ne vem al sem blond, al nimam ta pravega materiala, meni to ne gre. Te bom prosila, da mi enkrat v živo pokažeš kako se to naredi, a prav?

    Uhančki so zelo luštni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jana, se lahko na hitri kavi dobiva, pa ti pokažem.. res je simpl :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prejemnica je navdušena, sploh in še posebej nad dejstvom, da je ura 21.00 in meni še kar visijo z ušes. Srebrni hakljčki so ZAKON. Tiste "posrebrene" vedno že na vratih doma dol vlečem, ker začnejo srbeti in ščemeti po 8 urah.

    Zlata, zlata si. Bo čas, da se začnem oddolževati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vixi, se mi zdi, da imam še vedno ene flis pufe, tako da še nisva na nuli :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Sonja! I have a nice surprise for you on my blog! Come see! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kljub vsem tvojim polizdelkom, pa še vseeno ogromno dokončaš. Pač ne gre vse naenkrat. In ti uhančki so super barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uhani so krasni!

    Pa vidim, da si bila izžrebana - čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštkani uhančki!

    Glede polizdelkov se pa ne sekirat :) Mislim, da nas ima veliko podoben problem :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštni uhani...glede polizdelkov se ne sekiraj, ko pride pravi navdih, nastajeo krasni izdelki tipi topi :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. krasni so! sicer pa vse narediš v piko!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Bi znala biti malo daljša kava. :) Velja!

    OdgovoriIzbriši
  13. @Renata, sem srečna ko malo dete :) Lisini izdelki so mi čudoviti.

    @Jana, daljša bolj zaradi čveka, boš videla :) Res simpl :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Uau... tale barvna kombinacija je pa noro lepa in uhani so božanski.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...