26. feb. 2010

Še majčkeno..

Včeraj sem bila odločena, da jih imam dovolj.. danes pa se mi je pasalo še malo igrat z njimi :)

 


  

  

 

13 komentarjev:

  1. iiiiii cart cart cart :)

    Še posebej zelena :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so. Zdaj so mi pa vse všeč :) Tudi ta z oranžnim ozadjem, ki mi je bila prej najmanj všeč, je sedaj čudovita. Jo večji cvetki prav polepšajo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jih dopolnila. Meni je ta oranžna zelo všeč, tako zasanjne pogled ima to dekle.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra si. Jaz si ne bi upala več pacati po njih ;) Pa že prej so mi bile všeč. In zdaj, moram priznati, so mi še bolj ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :)
    Vsakega od obrazov sem še malo ppopravila.. lase, linije, dodala rožice ali metuljčke. Zdaj so mi všeč in jim moram samo še stalno domovanje najt, verjetno kar v paketku :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Na, lepa reč ... že prej so se mi zdele čisto popolne, ampak zdaj so še bolj! Res ti gre tole risanje odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi zadnjič ni uspelo pustiti komentarja, zato naj sedaj le rečem - uau. In ker sem videla original od prve, sem res brez besed. Ta oranžna tukaj ima pa tako lep pogled, da bi jo človek kar gledal. Se že veselim, da pokažeš še kaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne so, vse tri. Srečen tisti, ki jih bo lahko gledal vsak dan!

    In to res vse na samo 10x10 cm? NORO!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čeprav prvič komentiram tele tvoje dekline ... lahko rečem, da jih redno spremljam in so res luštne ... tko, da kar lepo vztrajaj ...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...