12. nov. 2010

Malce igračkanja po papirju

Že pred časom sem eno od starih knjig, ki sem jih dobila na odpisu v knjižnici, določila, da bo namenjena ustvarjanju. In tako jo lepim za podlago, uporabljam pri fotografiranju.. danes pa me je zamikalo, da bi nanjo narisala en obraz, tako na hitro, za sprostitev.
Na hitro nekako nisem uspela dokončati, sem pa z rezultatom popoldanskega ustvarjanja zadovoljna.
Duša pomirjena, služben stres pozabljen, pa še slikica mi je čisto simpatična.
Kaj bom z njo, pa še ne vem :)



19 komentarjev:

  1. PREDIVNO sONJA!
    vELIKI POZDRAV,
    RAKI♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii, je simpatična, prav ljubka! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, oči so prekrasne, pa tudi večplastnost las si lepo poudarila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično opravljena terapija torej :) Všeč mi je na takšni podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slikica je nadvse simpatična. Tudi tole ozadje je prav zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  6. ajej.. kaj se da vse uporabiti... če pride umetniku pod roke..

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštne so tvoje punčke in knjižna stran kot ozadje je super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna punčka!!!Všeč mi je , da se besedilo skozi vidi.Pa učke ima tako lepe -velike!Meni so bile vedno všeč velike očke:):):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ful je luškana! Zelo mi je všeč podlaga. Mene je najprej sicer srce bolelo, ko sem videla, da trgajo knjige in jih uporabljajo za ustvarjanje. Zdaj pa sem ugotovila, da kakšne stare knjige za na plažo pridobijo na vrednosti, če jih takole uporabimo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentarje :)
    @ Pravljičarka, kake knjige s plaže, ki so se srečale z vodo in peskom so sploh super :) ampak tale ni bila take sorte.. samo zmatrana.
    Zdaj imam že platnici ogledani, da ju malo okrancljam, oblečem, zluknjam in spet zvežem :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi meni je všeč ozadje, kakor da se misli in občutki punčke zapisujejo v besedilo. Tudi sama podoba se mi zdi izrazna. Malce stisnjene roke in ustnice, pogled navzgor in rahla rožnata barva na ličkih. Le kaj se dogaja? :))

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam jednu otpisanu donijela iz gradske knjižnice iz istog razloga!

    OdgovoriIzbriši
  13. sama sicer iz knjige nikoli ne bi mogla iztrgati strani...
    mi je pa zanimivo, kako si poudarila oči, pogled pravzaprav.

    OdgovoriIzbriši
  14. Mojca, razumem, da koga tak odnos do knjig jezi.. ampak tako ima stran vsaj novo možnost za življenje. Če jo knjižnica da v razrez za reciklažo, še te možnosti nima.
    Na obrazih pač poskušam.. še sama ne vem, kaj mi je res všeč in kaj bo moje.. upam pa, da več ko jih narišem, bolj bo jasno :) ali pa tudi ne.. Nimam nič proti stalnemu učenju :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Mojca-mka
    ima knjiga i "knjiga", ni ja ne bih mogla trgati Anu Karenjinu kao Tam (willowing˛friends), ali nije svaki tekst koji se objavi među koricama vrijedan čuvanja :)Nažalost, knjige su postale roba i još se najviše prodaju baš one najmanje vrijedne (koje pišu tobožnje "zvijezde" o svom životu)...

    OdgovoriIzbriši
  16. Tako kot pravljičarka in mojca-mka tudi mene boli, ko se knjigi iztrga stran ... pa ne vem zakaj je tako ... še vsako tako bogo knjigo sem rešila iz kakšnega kosovnega odpada in jo pridružila knjigam na mojih policah ... tudi jaz sem že pogledovala po takem projektu kot je tale na strani iz knjige ... pa sem si kaj hitro premislila, ker sem ugotovila, da ne bom imela nikoli nobene primerne knjige ... za tak projekt ...
    Drugače je pa stvar všečna. še sploh, ker skozi prosevajo črke ... če bi delali take sorte knjige bi mogoče današnji otroci kaj raje brali ...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...