28. nov. 2010

Uhančkanje pod vplivom vremena - sneg v gozdu

Po prejšnji seriji sem v pečico dala še tale dva para uhanov.


Tile drugi bodo morali ostati kar doma.  Ob vrtanju luknjice se mi je vzorčasta plast okrušila :( Je poli-palačinka kot kaže predolgo čakala v hladilniku :( Samo še ugotovim, kako nadoknadit odkrušeno in jih začnem nosit :)


14 komentarjev:

  1. Ob gledanju teh uhančkov sem dobila asociacijo na jesensko listje pod snegom. Čudoviti so. In lepo jih nosi.

    OdgovoriIzbriši
  2. draga sonja ovo je prelijepo.....mislim,meni je sav tvoj nakit jako lijep ali neki komadi me potpuno oduševe:).....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  3. Uaau, jaz pa sem dobila asociacijo na zimo in volnen pulover. Krasno bi se podali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lušni in nič se ne vidi, da bi bili kje okrušeni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem si ogledala kar obe objavi na enkrat in tisti v prejšnji imajo res tak leden izgled, zelo lepo. Pri teh pa mi je zelo všeč ta vzorec, škoda da se ti je poškodoval, ampak ti boš že uredila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tile si mi pa kar "padli" v oči. Tako svečano, razposajeno praznični so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mogoče se je pa okrušil zato, da jih boš ti nosila ;) Verjamem, da ti bo uspelo. Sicer pa so lušni, s pridihom po snegu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hihi, me veseli, da so vam všeč in da zaupate, da bom tudi tele druge rešila. Na srečo perl del močno drži, tako da bi jih pravzaprav lahko nosila. Še vidi se ne, da so okrušeni.. ampak jaz VEM :)
    Problem je le, da za pozimi nimam nič rjavega za oblečt :) Mogoče pa je čas, da si kaj omislim. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa res spominjajo na drevesna debla v zasneženem gozdu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako kot pravi Helena, jesensko listje pod snegom. Zelo luštni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Na mojem blogu te nekaj čaka...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...