13. nov. 2010

Risalo se mi je

Danes dopoldan sta imela moja dva vsak svoje obveznosti, dečva je nadomeščala v šoli, B. pa je tudi šel od doma že zjutraj. Kar naenkrat je bilo čisto tiho.
Stanovanje je sicer klicalo k pospravljanju, meni pa ni bilo za nič počet. Le svinčnik mi je pasal v roko :) Namesto klasične skicirke ali platna sem zagrabila kar velik kos paspartuja, ki je bil najbliže.
Tole bo največji obraz, kar sem jih naredila. Ko se enkrat posuši :)
Še dobro, da se mi je zdelo prav papir prekriti s plastjo gessa pred barvami. Še ta ga vztrajno zvija in tako čakam, da se posuši in spet poravna.
Trenutno je podlaga pošteno ukrivljena in je zato tudi slika na fotografiji, kot bi bila razvlečena v širino.
Še malo, pa jo napadem z barvami :)


Ko sem se lotila risanja, sem se spomnila ženske, ki bi ji rada rekla prijateljica. Pa čeprav se nisva videli že več kot leto, živiva daleč narazen.. ampak enostavno mi je ljuba. Z mislijo na njo sem risala in njej bi jo rada podarila. Pa nisem niti prepričana, da ji je kaj do takih slik :) Mogoče pa je bo vesela.

3 komentarji:

  1. Meni je tudi najlepše ustvarjati z mislijo na druge, na osebe, ki so mi blizu, ali tiste, ki me navdihujejo... Verjamem, da bo tvoji oddaljeni prijateljici slika všeč, sploh, ker bo narejena iz srca! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje bo čutila energijo, ki jo boš vnesla v sliko, ko boš ustvarjala z mislijo nanjo. Taki izdelki so najboljši.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...