6. nov. 2010

Najprej rečem, nato pomislim :)

Uhh.. ko bi včasih tako zelo verjela, da lahko naredim vse, kar si zamislim.. in se tako malo obremenjevala s popolnostjo končnega izdelka. Saj se trudim, da bi bilo čim bolje.. hkrati pa sem vendarle postala malo manj zahtevna sama do sebe.
Še vedno pa včasih sama sebe presenetim, ko na vprašanje, če bi lahko kaj naredila, brez posebnega razmisleka rečem, da lahko :) Potem enkrat kasneje pa pride za mano.. kaj, hudiča, bom naredila, če mi ne bo šlo?????

Tako sem danes vadila risanje in barvanje whimsy fantiča. Fotografiran je na strani stare knjige. O tisti pravi, končni podlagi, bom razmišljala jutri :)))

16 komentarjev:

  1. Še malo pa boš ilustrirala kakšno otroško slikanico. Dobro ti gredo te risarije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot bi brala o sebi... Lepo ti je uspel fantič, se mi zdi, da gre z deklicami lažje...vsaj meni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, Andreja, to se pa ni za bat :) Bi morala znat pa bolj dinamične figure risat, pa kaka čustva na obraz spravit..

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, tudi meni gredo deklice veliko lažje :) Se mi zdi, da kar večini :)
    Pa saj večina tako riše ženske figure, je zelooo malo moških oz. fantovskih na netu.

    OdgovoriIzbriši
  5. To mi nekako znano zveni, tudi jaz večkrat brez premisleka zinem, da lahko, pa se kasneje sekiram kako bom :) Vendar v večini mi uspe in potem je zadovoljstvo toliko večje. Mislim, da je tudi ta tvoj zgornji poskus dober.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vladuška, hvala :) Me veseli, da nas je veliko v tem klubu :))))
    Jah, tale fantič je šel vmes tudi čez kako čudno fazo, ko nisem bila prepričana, če bo sploh kdaj za pokazat :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vedno bolj so mi všeč te tvoje slikice. Tale fantiček je lušten tudi na tej podlagi. Prav paše mu:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Deklice je lažje risat, ker poznamo izraze, poznamo proporce ... konec koncev smo večkrat videle in opazovale sebe v ogledalu, kot pa preučevale proporce in izraze na moškem/deškem obrazu :))

    OdgovoriIzbriši
  9. No ja no ... fantki ti ne gredo praviš ... ampak kukr pravjo vaja dela mojstra, če mojster dela vajo ... in pri tvoji vztrajnosti ne dvomim, da ne boš osvojila tudi tega poglavja ... čeprav se meni kljub vsemu tale fantek zdi simpatičen ...

    OdgovoriIzbriši
  10. BM, saj ko bi šlo za "prave" obraze, vzameš fotke, na netu poiščeš tutoriale, vadiš, vadiš.. tole pa je namenoma "nerealno" in jih ni veliko za primerjavo. No, konec koncev je čist OK izpadel... za prvega :) Papirja imam še veliko, svinčnikov tudi.. čas bom pa že ukradla kje :) najverjetneje pri pospravljanju :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, nas je zgleda kar več takšnih... sploh me jezi, ko v službi rečem ja, potem pa si glavo razbijam, kako...

    Fantič je pa prav simpatičen z navihano frizuro :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Imaš prav. človek velikokrat reče ja, potem pa se sprašuje kako naj naredi in zakaj ni raje rekel ne, kot pa obljubil.

    Vendar verjamem, da se ljudje vedno trudimo držati obljube.

    Lep fantek

    OdgovoriIzbriši
  13. na mom blogu te čeka nagrada....

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite stvari ustvarjaš! Hvala za komentar na mojem blogu! Že druga Slovenka v tem tednu! Yipeeee!!! Upam da se kdaj srečave v "Memories" - mene stalno "vleče" tja kot magnet! :-)Tako fajn, da je zdaj v Ljubljani!
    Pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi Sonja! He is super adorable! Continued Creative Blessings! :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...