28. nov. 2010

Uhančkanje pod vplivom vremena - ledeno modro

Vreme vpliva tudi na barvno paleto polimerne gline, ki sem jo tokrat uporabila za uhančkanje.

Srebrno turkizni uhančki, ki so mi ob fotografiranju povzročali kar nekaj težav. Se mi zdi, da so v živo malo svetlejši :)



Dolgi reliefni uhančki v perl turkizni. Barva na prvi fotografiji je bolj realna.



Mali gumbki z reliefom. Tudi tokrat je barva na prvi fotki bolj realna.


12 komentarjev:

  1. Tele lepote pa res pašejo v vreme zunaj.
    Pohvale za vse izdelke.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsi trije so lepi, ker je turkizna zelo lepa barva, seveda pa so tudi lepo narejeni :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sta prva dva uhana krasna. V njiju je toliko globine, kot v oceanu, ki na dnu skriva bel dlen.
    Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. hudi uhani .. uni na drugi sliki so nori .. kot sneg ..:)
    fotkanje pa .. danes nisi edina, ki ti je delalo probleme... jaz sem na koncu obupala .. kar je je .....;))))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Full lepo, posebej reliefni uhančki so me čist očarali...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje. Me veseli, da so vam uhančki všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa "serija". Sploh prvi so nekaj posebnega, kot bi bili zamrznjeni. QL.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsi lepi, ampak ob prvih, zamrznjenih mi je pa kar čeljust dol padla.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...