14. nov. 2010

Več barve

Če se je že odločila, da bo oblečena v rožnato, mora biti tudi ozadje temu primerno :)
Za danes zaključujem na tej stopnji.. le kakšni lasje bi ji pristajali?

7 komentarjev:

  1. U, lepo nastaja. Sama bi ji dala temno rjave lase. Ne vprašaj zakaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem bila pa danes glede barve že preveč pametna ... pa bom stvar prepustila kar tvoji izbiri ... heheheheh

    OdgovoriIzbriši
  3. No, preveč pametna pa ne, nooo.. tudi jesenska pride.. tej so bile očitno tele barve namenjene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm, ne se smejat ampak saj veš barve in jaz. Torej čisto jo vidim z rdečkastimi (preliv oranž, rdeča in kakšen vijola pramen).

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, saj bi.. ampak jaz enostavno nimam smisla in "jajc" za take kombinacije, kot jih ti spraviš skupaj. Moje so en zmešan pofl, ko poskušam preveč mešat, tvoje so noro dobre. Fouš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Z vsako tvojo dodelavo se slikica še polepša.
    Vem, da boš izbrala tisto "ta pravo" barvo za lase !

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...