3. nov. 2010

Na mizi: Whimsy deklica

Tele neproporcionalne deklice, ki sem jih prvič poskusila risat v sklopu tečaja Art, Heart & Healing, so mi postale luštne.
No, priznam, ko sem si končno pogledala video z navodili, kako jih sploh delat, je bilo veliko lažje. :) Ne splača se bit vedno pameten kar vnaprej :) Tudi figurice iz prejšnje objave bom verjetno dodelala.

Na mizi pa imam "whimsy" zimsko deklico na leseni ploščici. Nekaj dodatkov bo še dobila pred končno podobo, mi je pa že zdaj simpatična. Prav gotovo poskusim še kakšno.
Dimenzija podlage: 14 x 22 cm. 

21 komentarjev:

  1. Es muy lindo, me gusta mucho y ahora voy ver tus cosas de fimo. Besos desde Barcelona (España)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa res luštna deklica...

    In zanimivo je opazovati različne ustvarjalke, ki delate po istih navodilih... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je lušna, ti verjamem, da jo je bilo užitek risat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita, se je sploh ne morem nagledat!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hihi, meni je tudi fina.. ampak ves čas me mika,da bi jo napackala z bleščicami. Samo še odločit se moram, kam bi jih dala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Deklica je luštkana, na taki rozasti bi verjetno tudi jaz gledala, kam napacat bleščice ;) Ampak ozadje seka in podlaga je uau!

    OdgovoriIzbriši
  7. sonja, tvoji izdelki so čudoviti.
    vsaka tehnika je pri tebi dovršena v piko.
    ne vem, kaj ti gre bolje od rok, ker ti gre vse!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa je, krasno si ujela zimo vanjo, ampak na tak lep način, tako kot imamo zimo radi :) Pa všes so mi oblačila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je, ker je svetla, in nima žalostnih oči :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je, lepih barv, pa ozadje je super!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je!
    Jaz se tudi počasi spravljam k temu tečaju, čeprav že fino zamujam. Sem si pa včeraj zvečer napravila Art journal, kar je tudi nekaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo luštna whimsika.
    Ozadje ti je res super uspelo. Prava zimska pravljica. Jaz že komaj čakam na prve snežinke.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res je lepa! Čisto zimska in čarobna...pa modri odtenki so tudi čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ozadje je fenomenalno in roza detajli super poživijo umirjeno modrino.Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja in res je simpatična. Tako suvereno stoji v s soncem obsijanem snežnem metežu...

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo luštna, nežna deklica in fantastično ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  17. She is adorable Sonja! Love the backround you created! Wonderful work! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vsem za komentarje, vedno polepšate dan.

    Lisa, thank you.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovita je, pa ozadje mi je strašno všeč - tako zimsko-praznično mi deluje.

    OdgovoriIzbriši
  20. ♥ ♥ ♥ lušten deklič :) všeč mi je modrina :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...