19. jan. 2011

ATC v roza

Mini dimenzije ATC kartic so primerne za izdelavo kake slikice na hitro, za vajo, ko najdeš malo časa.
Danes sem potrebovala nekaj, kar bo služilo kot vadnica barvanja s Prismacolor barvicami.
Že pred časom sem jih preskusila, za barvanje odtisov štampiljk, pa me niso preveč navdušile. So mi bili distressi ljubši. Odkar rišem obrazke pa sem že večkrat opazila, da obraze najprej pobarvajo z barvicami in mogoče samo na koncu dodajo malo akrilov.
Ampak kateri komplet kupiti??? Majhnega, večjega, največjega?? Le v tem zadnjem so čisto vse barvice. Saj veste, da bi mi manjkal prav tisti odtenek zelene ali modre, ki ga v izbranem kompletu ne bi bilo :)
Potem sem kupila nekaj posameznih barvic na Ebayu in bila navdušena. In še kar cincala, bi al ne bi :) Dokler nisem zagledala kompleta, ki vsebuje samo portretne barve. Ni bilo treba dosti premišljevati, samo še nekaj posameznih barvic sem dodala v naročilo. Zdaj so moje.

Obraz na tem ATCju je pobarvan z barvicami. Super so.
Po fotografiranju sem dodala le še nekaj bleščic, razpokic..


For quite some time I've been thinking whether I need Prismacolors or not :) At cardmaking I prefered distress inks, but after first try for faces I knew I just have to have them. It was just hard to decide which package to take. Of course it would be the best to have the biggest one, but do I realy need them all. Then I found this Portrait set and knew this is it. 
This little ATC sized girls face is painted with them. Love them.

21 komentarjev:

  1. Ooo...tole je pa zadetek v polno :)
    Uživaj v barvanju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hihi zelo znano mi je tole z izborom S, M, XL, morda celo XXL kompletov:) Ampak super, da si dobila prav specifičen komplet. Slikca, barvice pa uf, super!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prismice so zakon! Ok, bile so ene še boljše (od druge firme), a jih ne delajo več. Še vedno jokam za njimi :(. Jaz sem imela to srečo, da sem dobila kolekcijo Prismic za darilo, tako da mi ni bilo treba računat, katero barvo ja, katero ne ;).
    Lepo si pobarvala tale obrazek, le tako žalosten je, da se mi je kar milo storilo. Saj jo boš potolažila v mojem imenu, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Slika je super! Obrazek je čudovito obarvan in barva oči je tako lepa. Očitno barvice s tvojo pomočjo dobro opravljajo svojo nalogo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušten obrazek in povsem se poda v ustvarjanje značilno za te dni. Valentinček že vstrajno stoji pred vrati. Ker sem naredila kar nekaj ATC-jev mi je toliko bolj fascinantno, kako uspeš v tako majhen prostor spravit toliko majhnih podrobnosti.
    Omenjenih barvic pa ne poznam. Po imenu da, nisem pa nikoli z njimi barvala. Sem pa o njih brala same hvale. Sama uporabljam Cretacolor barvice, tudi otroci za v šolo. Razen otroških pa jih kupujem posamezno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, joj, le kje je dekličin izbranec, da je tako otožno zasanjana. :) Je pa lepa. Meni zelo všečna.
    No, fino, ker si našla komplet barv za portrete. Sicer je tako težko pobarvati obrazke, če nimaš pravih barv.

    OdgovoriIzbriši
  7. Glede na to, kako te je barvanje popolnoma zapeljalo, je sigurno dober nakup. Dobro ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je lušno zasanjana. Na barvice se ne spoznam preveč, barvam s Copici, mi je pa zanimivo prebrat tvoje izkušnje, nikoli ne veš kdaj ti pride prav.
    Je pa jasno, da še tako dobre barvice ne barvajo same in moraš imeti roko in oko, da narišeš tako lušno pupo ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. No!? A nisi vesela, da si jih kupila? :))) Krasen obrazek! samo jaz take minije kar ne morem delat. Vsaka čast. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo pobarvano. Se mi zdi, vsaj z mojih izkušenj, zelo težko zadeti pravo barvo kožo. Je hitro kaj preveč roza ali rumenkasto. Mislim, da se ti je ta naložba splačala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakšno vprašanje, ki sploh ni vprašanje :) Valda kupit komplet :)
    Čisto si že profi s temi obrazki. Jaz še vedno čakam, da se lotiš real portreta. Vem da ti bo šlo odlično od rok !

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za komentarje :)
    Sem šele ob ogledu objave danes opazila, da sem večerni fotografiji nastavila malo preveč kontrastov, črna s tele fotografije je v resnici siva in ne tolče tako ven :)
    Ko bi vedele, koliko mesecev že razmišljem o številu barvic :))) Ne, bodimo poštene, res ne rabim XXL kompleta. Tale je več kot dovolj. Že tako sem za obraz uporabila po moje več kot 10 barvic. Ravno zato, da kot pravi Vladka, ni preveč rumeno, pa ni preveč roza, pa ni preveč belo in preveč rjavo... pojma nimam, koliko plasti je tule ena čez drugo, ampak jih je dosti.
    Žalostna oz. zamišljena je verjetno zato, ker sem bila tudi jaz od utrujenosti včeraj čisto povožena. Preutrujena, da bi popoldan zaspala, preutrujena, da bi kaj živahnega počela :) Tole pa je bilo tako prijetno polnjenje baterij.
    Andreja, nope.. portretov pa ne. Bi ga delala celo večnost, ker verjetno nikoli ne bi bile čist zadovoljna :)))
    Čeprav po drugi strani, bi pa lahko tole tvojo fotko snela.. pa da vidiš, kakšna boš :)))) Mi nikoli več ne boš predlagala portretov :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Res si lepo prelila barve v sporočilnost obraza, tako, da še bolj podprejo nežen izraz oči... LP

    OdgovoriIzbriši
  14. Super nakup in odlično prvič uporabljene.

    OdgovoriIzbriši
  15. Če bodo nastajali taki izdelki, si dobro izbrala :) Kakšno zasanjano dete ...

    OdgovoriIzbriši
  16. K, jaz sem pa mislila, da boš povedala, da se s tvojimo obraznimi barvicami tudi lepo da barvat :) Bi bilo zanimivo enkrat primerjat.

    OdgovoriIzbriši
  17. Oja, saj se da, ampak - kako primerjati suhe in akvarelne barvice? Učinek je pač drugačen.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hmm.. sem si narobe zapomnila, da so Lyra navadne. Pol pa res ne gre :)

    OdgovoriIzbriši
  19. What a gentle face! Prismacolors are yummy and they suit you well.

    OdgovoriIzbriši
  20. Si me prepričala, da so vredne nakupa.
    Čudovita je, spet globoko zasanjana, se utaplja v ljubezni, ki je vsepovsod.

    OdgovoriIzbriši
  21. Prismacolor barvice so res super naložba in še kako dobro poznam cincanje glede tega kateri komplet bi bil najbolj pravi, ker vedno manjka prav tisti odtenek, ki ga nimaš. No vsaj mene je to prepričalo, da nujno potrebujem vseh 132 barvic in mi ni bilo nikoli žal. :)) Punčko si pa tako odlično pobarvala, da jo je prav lepo gledat. <3 Še posebej so mi všeč oči, ker se mi zdijo tako zelo globoke...

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...