16. jan. 2011

Kolaži niso ravno moja priljubljena tehnika - teden 3 od 4

Kolaž iz prejšnje objave sem dopolnila po navodilih za tretji teden. Ostaja še zadnja lekcija, ki pa še ni objavljena, tako da ne vem, v katero smer bo šla :)
Zadovoljna sama s sabo. Poskusila sem nekaj, česar brez te delavnice ne bi.
Pravzaprav sem pozabila še na nekaj senčenja.. mogoče ga še dodam. 

Kaj dosti več pa ne ustvarjam, ni časa, niti energije. 





Collage from previous post have been repainted according to instructions from week 3's video. There's only one week to finish. 
I'm really happy with the result. Workshop made me step out of my comfort zone and try something new.

4 komentarji:

  1. Hudo dobro. Sem ponovno pogledala vse tri slike kako si jo stopnjevala...super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Experimentiranje je vedno dobrodošlo, mar ne?!
    Veliko sreče pri nabiranju energije in volje:).
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo ... meni je tole strašno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. I checked out the workshop - it's really fun. Whether you like collages or not, I think you did a great job.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...