22. jan. 2011

Bi nekaj prtičkov - Want some napkins?

ZAKLJUČENO

Današnje sonce me je pripravilo k spomladanskemu čiščenju :)
Na zalogi imam prav gotovo preveč prtičkov. Ne, ne da se mi ukvarjati s fotografiranjem in izbiranjem, kot gre to pri menjavah. Torej jih ponujam, kar tako..
Pripravila bom nekaj kupčkov in jih poslala zainteresiranim petim. Če vas bo več, jutri žrebam prejemnice.

FINISHED

Today's sunny weather made me start with spring cleaning. I've realized my pile of napkins is way too high, so I've decided to have a giveaway. I'm planning to prepare 5 packages of different napkins. 
If there would be more than five comments on this post I'll a use a random generator to pick 5 of them. 
I would shipp worldwide.

8 komentarjev:

  1. Se javljam. :) In znova občudujem tvoje izdelke, čudoviti so. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz se tokrat javljam, ker imam kar nekaj neobdelanih kosov na katere bi gotovo kateri od tvojih prtičkov zagotovo pasal ... pa saj veš, da kljub temu, da ne komentiram zadnji čas ... vse prešnofam kaj se dogaja na blogih ... hvala ;o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi tudi, jaz bi tudi prosim :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Od viška glava ne boli ;) Se javim za kakšen košček :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prtički pridejo vedno prav. Bi jih bila vesela. Lahko ti kakšne ponudim v zameno. Ali jih imaš že preveč ;-)

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsekakor se tudi jaz mečem v vrečo za žrebanje. Sama prtičke namreč uporabljam pri fotkanju in bi mi sigurno prišli prav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz se priporočam za prtičke :)

    Lp, Kristina

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem verjetno že pozna, pa se vseeno pofočkam pod tole☺

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...