17. jan. 2011

Valentinovo tudi za horjulčke 2

Če sem v naslov prejšnje objave zapisala številko 1, mora prit vsaj še objava s številko 2 :)

Tokrat v rdečem. Še vedno za horjulčke.



If there's number 1 in previous post's title, there has to be 2 too :)
This time in red. For animals also.

10 komentarjev:

  1. Uaau, ta je krasen! Name kar pozitivno deluje, ko ga gledam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je tudi ta zelo lep in všeč mi je ta rožica na srcu. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastic, I love this one too!!
    Great job!!
    Love and hugs,
    Marie

    OdgovoriIzbriši
  4. I in II sta čudoviti in bosta gotovo šli za med. Bo tudi III? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Rožica na srčku je čudovit dodatek, lepo ... LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi I found you from Marie Segal. Your heart looks wonderful.
    Nicole/Beadwright

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, ta je meni še lepši (saj veš zaradi barve) kot prejšnji, čeprav prvi je pa le prvi.Ampak tole z rožice si se dobro spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hihi, je lep, a ne? Ampak spomnila se ga pa nisem jaz, sem kar pridno delala po navodilih z neta :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...