31. jan. 2011

Ven iz varnega področja - Out of my comfort zone

Odkar sem začela obiskovati net delavnice, pridno delam domače naloge. Tudi take, ki jih delam zgolj zaradi tehnike, ne zato, ker bi take slike želela kdajkoli delati. Tako se je začela tudi tale slika. Platno sem uporabila za domačo nalogo in ga odložila v kot, ker z abstraktnimi slikami ne vem kaj početi.
Pri slikah mi je všeč to, da plast, ki ti ni všeč, vedno lahko prekriješ s čim novim. Tokrat je bilo to nekaj ostankov papirja in nekaj barve.
Dodaten korak iz varnega področja je predstavljal motiv ptiča. V glavnem se lotevam obrazov, še sama ne vem, zakaj. Pa naj bo tokrat nekaj drugega :)
Le s tistimi črkami moram nekaj narest.. še ne vem kaj :) 
Spiska uporabljenega se raje ne bom lotila :)
Dimenzija 20 x 25 cm.




Since I've started taking online classes, I've been a good student, doing my homeworks. Even those I didn't like, just because of the technique, not the painting itself. That's how this painting started. I've painted canvas as a homework and let it sit for a while as I didn't know what to do with abstract paintings. 
What I like about painting is the possibillity of covering layers you don't like with something new. This time I've covered bottom layer with some leftover papers and paints. 
Huge step out of my comfort zone was this bird. I love painting faces.. let this time be something different.
I would rather not bother you with list of used supplies :)

29 komentarjev:

  1. oooooooooooooooo kok lepa napoved pomladi :)))))))) to rabimmmmmmm
    tnx

    OdgovoriIzbriši
  2. S prekrivanjem plasti me spominjaš na kakšne stare stavbe, cerkve, ko za fresko odkrijejo nekaj še starejšega ... :)
    Tale ptiček že kliče pomlad, a ne? ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa je ptiček všeč. Barve pa take, ki me kar napolnijo z mislijo na radost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, prijazno, toplo, radostno...mi je zelo všeč! LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko pogledaš sliko ni videti, da je karkoli na njej ven iz tvojega varnega področja. Ugotavljam, da kadar se lotimo ustvarjanja izven svojega okvirja, takrat pridejo ven prekrasni izdelki.

    Tako kot tvoja slika.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo , pomladno . So mi všeč tvoja ozadja, kjer se toliko dogaja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe rožice in cel kup različnih vzorcev/tekstur. Zelo polna slika-všeč mi je.
    Pozdravček ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako živahno, razigrano.... včeš so mi barve, ki kar kličejo po brezskrbnem skakanju, toploti, sončku....

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno ozadje, čudovite barve, rožice so mi tako cort.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja, meni je ta slika zelo všeč. Žive barve in pridih pomladi. Obrazi me ne pritegnejo najbolj, ta slika pa pričara pravo veselje in dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsa čast, da si dosledna z domačimi nalogami ampak verjetno je to tudi način, da vadiš in da sprobaš nove tehnike. Zanimivo kaj vse nastaja izpod tvojih rok. Tale izdelek je res taki nežni, pomladni.

    OdgovoriIzbriši
  12. Enkratno!!!!!In ptički,...ja, kar še nadaljuj:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, perfektna je! Zelo pisana in zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vsem za komentarje :) Meni je predvsem fino, da lahko na mizo namečem kup starih zalog papirja, barv, dodatkov in potem celo kaj všečnega nastane :)
    Samo tiste črke na ptičku so me tako motile, da sem jih včeraj že dodelala. Fotografirat pa ni bilo časa. Mogoče danes, če ne bo prehitro temno :)

    OdgovoriIzbriši
  15. To pa mora bit v živo videt čist nekaj drugega. Upam, da mi bo kdaj ratalo. Je tolko enih stvari uporabljeno, da bi bilo kaj za raziskovat.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovit ptiček, ki kar kliče po pomladi, da se bo lahko šel ženit :)

    Pri nas je obupna svetloba za slikanje tudi čez dan :/

    OdgovoriIzbriši
  17. Sonja, super da takole korakaš ven iz varnega območja, ker izdelki so fantastični. Slika je tako polna energije, veselja, kar tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  18. love is in the air...
    kdaj je že gregorjevo? komaj čakam pomlad!

    OdgovoriIzbriši
  19. Si pa res pridna učenka :) in očitno ti "izleti" z varnega območja koristijo. Kljub temu pa je še vedno moč v slikici prepoznati tebe, kar je sploh fino. Všeč mi je tudi, ker se na sliki toliko dogaja - jo je treba večkrat pogledat, da vse vidiš :).

    OdgovoriIzbriši
  20. sem mislila, da je manjša... fajn si se lotila tega - nežno, lepe barve.

    OdgovoriIzbriši
  21. Lepo, da si vztrajna in pridno delaš domače naloge.
    Pa da nebi te s čim preplastila, ker je zelo lepa, čeprav nima obrazov!

    OdgovoriIzbriši
  22. As difficult it is to step out of the comfort zone, don't you feel great when you do? I mean - look at the painting! Joyful, whimsical, beautiful. I'm glad that you did it.

    OdgovoriIzbriši
  23. Thank you for visiting my blog ! Great artwork on your blog too, and I really love this one. The colors are amazing ! You are so right about layering, I love that too ;-)

    OdgovoriIzbriši
  24. Navrati na moj blog čeka te nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  25. Tale ptiček je pa takooo krasen in pomladno barvit! A veš, da mi je všeč, da si stopila iz 'okvirjev' ... že s tistimi mačkoni si navdušila.

    OdgovoriIzbriši
  26. Hi Sonja!!
    It´s me Ady from "doll dreams" !!
    I LOVE YOUR BLOG !!! wow! you are a great artist and is a honor for me to meet you, thank you for joing us, i can also learn from you ^.^
    Hugs!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...