3. jan. 2011

Vračanje nazaj

Ob ustvarjanju ves čas iščem nove in nove izzive.. in se vračam nazaj k prvi ljubezni, šivanju.
Na mizi imam trenutno v delu deklico, pri kateri sem kombinirala šivanje in barvanje.
Do končne verzije pa me čaka še nekaj ur dela.



Kroj za šivanje deklice sem dobila v sklopu tečaja Moshi Moshi. Ker pa video navodil za šivanje in barvanje še ni bilo na voljo, sem se priprave površine in barvanja lotila po svoje.


I've decided to start writing short summaries of my posts in English language from beginning of 2011 on. I would like to help classmates from online classes and other international visitors to understand at least a bit of what I'm writing about. 

While learning new creative techniques I’m always returning to my first and biggest love: sewing.
Pattern for this little art doll is from Moshi Moshi class, which has just started. Videos about sewing have been uploaded today, but nothing about painting yet. So I’ve started my way. 
This is just half finished version, still some painting and embellishing to do.

23 komentarjev:

  1. Samo vprašanje časa je bilo, kdaj boš združila... Kar si pokazala, je čudovito! In TVOJE!

    Radostno 2011!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, hudo! Tole je pa noro dobra kombinacija. Preskok z 2D v 3D. Vau. Komaj čakam končano pupo.
    To se bo pa res splačalo prit v živo pogledat ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole mi je pa neverjetno! Ideja je res odličen preskok in milim, da lahko začneš tvojo novo ekskluzivno kolekcijo! Bravo Sonjaa!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Komaj čakam, da bo končana. Že to, kar si pokazala, je prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Punčke z narisanimi obrazki so tako cortiš. Sama jih imam kar nekaj. Ampak je dosti dela z njimi. Še posebej, če jim skušaš "stesati" telo. Tvoja punčka ima čudovit obrazek. Prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, čestitke za tako uspešno združitev. Vidim, da bo nastala še ena umetnina izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja, lepo... Že z veseljem čakam na končni izdelek. Lepo te pozdravljam.:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuuu tole je pa zelo obetavno, komaj čakam nadaljevanje

    OdgovoriIzbriši
  9. Tebi pa gre, vse kar se lotiš in združevanje različnih tehnik, materialov mi je zelo všeč. Super si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole si pa super naredila!Kombinacija je nora in fajn za v roke prijet:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za komentarje, zlate ste ♥
    Tudi meni je všeč, kar na pol narejeno nosim sabo. Včeraj zvečer pa tako ali tako nisem mogla it spat, dokler nisem obraza spravila do trenutne faze.
    @ Neža, ti kar :)
    @ Saša, prej sem se ob brskanju po netu čudila cenam "art-dolls", zdaj mi je vse jasno :) Pa je tale samo porisana. Imam pa v delu še eno s sklesanim obrazom in drugačnim telesom, že dolgo v delu :)
    @ K, samo kroj telesa je Moshi-Moshi. Tečaj naj bi se začel 1.1., pa so šele prejle dale gor video z navodili za šivanje in polnjenje, kar že znam. Tako da sem se pač lotila po svoje, kdo jih bo pa čakal. Naslednje telo bo definitivno drugačno, s kakim popravkom ali dvema. Ker jih pač znam narest. Še nisem čisto prepričana, kaj me je gnalo v ta tečaj.
    Šiviljska kilometrina prav pride :) Tudi vsi online tečaji, ki sem jih do sedaj kupila, mi pridejo prav. Sem se naučila vse sorte risanja, barvanja, poudarjanja, uporabe medijev. Brez njih te punčke ne bi bilo.

    OdgovoriIzbriši
  12. ooooooooooo, sonja, pri tebi se pa res ni bat, da ti kaj ne bi šlo od rok!
    čudovito, da si združila vse svoje tehnike - nastala bo prekrasna unikatna deklica, ki bo kar klicala po dvojčicah, trojčicah .....
    veliko lepega ustvarjanja v novem letu ....
    pogrešam te na otočku in na srečanjih!
    objemček tvoji princeski!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vuau! Sem morala prav natančno pogledati in prebrati, da sem vidla iz česa je sploh narejena. Na prvi pogled izgleda kot ena tvojih pupik, ampak v 3D. Zelo dobra!

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa ti si res neverjetna, prav vsakič presenetiš! Pri tebi mi je prav to všeč, da vedno iščeš nekaj novega, se razvijaš, greš naprej! Čudovita je, vdihnila si ji življenje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Super združuješ svoja znanja v nove izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo Sonja! Love that I can know read your blog as well as enjoy your art!!!! Brenda I am in the moshi moshi class with you!

    OdgovoriIzbriši
  17. super, lepooo.. želim ti polno novih ustvarjalnih idej, zdravo in veselo zakorakaj v novo leto.... pa da ne bi pozabila na mene... :)

    OdgovoriIzbriši
  18. o hudooo :) iz 2d direkt med punčke za stisnit :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Zgleda super! Komaj čakam, da jo celo pokažeš. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Lepa punčka bo tole!
    Komaj čakam, da jo vidim celo!

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovita je, lepa in taktilno (ja, imela sem je v rokah) gladka, mehka, ne vem, ..kot da je usnje

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...