8. jan. 2011

Kolaži niso ravno moja priljubljena tehnika

Že nekajkrat sem pomislila, da bi mogoče spet poskusila. Pa sem si vsakič premislila. Kolaži so mi bili vedno ena zmešnjava nekih različnih delčkov, naloženih skupaj. Sračje gnezdo :)

Na netu sem opazila napoved brezplačnega tečaja na strani http://www.strathmoreartiststudio.com/ z uporabo Strathmore visual journala. Nikjer ni pisalo, da bo šlo za kolaže :)
Žurnala pri nas ne moreš kupiti, zato sem si osnovo za poskus pripravila kar sama iz papirja, ki ga imam doma na zalogi. Žurnal pa gre na spisek želja za kako darilce.
Tudi če ne bi napisala, vam je verjetno jasno, da sem se na delavnice prijavila. Ja, kar tri so napovedane. Potekale bodo ena za drugo.

Prvo delavnico vodi Pam Carriker. Trenutno smo na polovici. Dve lekciji smo že opravili, še dve ostaneta.

V prvem tednu smo izdelali kolaž iz kopij naših prejšnjih izdelkov ali drugih papirjev. Jaz sem se lotila printa fotografije školjk s prazničnega izleta v Ankaran in zadnje slike.



V drugem tednu pa smo osnovi dodali nekaj dnevniških zapisov s svinčnikom, senčenja z ogljem in oljnimi pasteli. Še dobro, da imam kar bogate zaloge doma. Še oglje sem imela, kupljeno pred časom zaradi simpatične lesene škatlice, v katero je bilo zapakirano :)))) Oglje naj bi dečva porabila v šoli, pa ga bom zgleda kar jaz.
Sken ni ravno enak sliki v živo, barve so v živo malo manj intenzivne.


Komaj čakam preostala dva tedna in nove naloge.


Mogoče pa tole kolažiranje, ko ga z barvami povežeš v celoto, niti ni tako slabo :)
Vsa mika? Kot vem, se na delavnice še lahko prijavite preko zgoraj navedene povezave.


For quite some time I have thinking that I would never make collages. They seemed like a total mess to me. 
I've noticed new free workshops' announcement on web and instantly applied at http://www.strathmoreartiststudio.com/. Instructor of the first workshop is Pam Carriker
Guess what.. we're making collages with a copies of our work. And I like it :)
Photos are from week 1 and week 2, there are two more to come. Can't wait. 
Would oyu like to join me? They're still accepting new members.

9 komentarjev:

  1. No ti si pa res ena vsestranska kreativka! Kolaž z dodanimi barvami je dobil neko svojo noto, ki pušča vtis! Lepo! LP :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav z zanimanjem bom spremljala objave, ker me zelo zanima.....konec. Kakšna razlika, ko si dodala barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi Sonja, Lovely collage! I hope you are well? Xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je zanimivo, česa vsega se lotiš. Tudi to je ena zanimiva tehnika, ki mene tudi sicer ni nikoli prej pritegnila, ampak takole povezana z različnimi tehnikami pa res izpade povsem na novo in drugače. Me res zanima kako bo izgledalo na koncu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Praviš, da ni tvoja tehnika, ampak tole izgleda obetavno :-))
    Čakam končni izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tole ti gre super od rok. Prav rada spremljam tvoje napredke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Veš kaj, tole tvoje "sračje gnezdo" je prav prijetno za oči. Ti dovolim da nam pokažeš še kakšno;) Lepo !

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimivo! Kolaž je taka tehnika, da lahko nastane 'grozovitost' ali pa izdelek, da padeš dol od občudovanja... Vsekakor tehnika, ki daje možnost širšega raziskovanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo se je lotiti česa novega, tudi če nam včasih na začetku ne diši preveč, pa nas potem takole preseneti. Se že veselim, da pokažeš, kaj vse bo še nastalo :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...