5. jan. 2011

Blog kot knjiga

Ali kdaj prebirate stare objave in komentarje na blogu?
Jaz pogosto, sploh odkar imam pod vsako objavo še povezave do starejših objav. Včasih se sama sebi čudim, koliko različnih izdelkov sem že izdelala, koliko jih pozabila. Vedno pa mi srček pogrejejo vaši komentarji.
Škoda mi je bilo, da bi vse to kdaj izgubila. Človek nikoli ne ve pri teh računalnikih in mrežah.. zdaj je, potem pa spet ne.

Ob brskanju po netu sem naletela na stran www.blog2print.com in si že predstavljala, kako povsem sivolasa in zgubana v rokah držim natisnjeno knjigo in jo prebiram zavita v pleten šal med guganjem na gugalniku :)

No, malce me je prizemljila količina gradiva :) Samo za leto 2010 je knjiga objav in komentarjev dolga 354 strani, tako da bi natisnjena hudo presegala moj predvideni budget. Sem se raje odločila kar za pdf verzijo.
In zdaj jo imam.. ne, ni isto, kot šelestenje papirja pod prsti. Je pa arhiv objav in vaših komentarjev.
Super je.



Have you ever been reading old posts and comments? I have and your comments do make my days. 

During netsurfing I've found page www.blog2print.com and just couldn't stop thinking, how nice it would be to have all my posts and visitors' comments published in paper version. 
Well, I have been too good and my budget is too tight to print it out, as only year 2010 would make 354 pages. so I've decided to have it only in pdf version for now. But I love it already. 
Now I will be able to read it over and over. 

26 komentarjev:

  1. Tole sem pa že zasledila, pa ne vem več kje. A je več ponudnikov? Koliko stane?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kristina, papirna verzija je odvisna od števila strani. Mislim, da bi moja prišla 140 dolarjev.
    Za pdf pa je enotna cena, slabih 8 dolarjev.
    Če je več ponudnikov, pa ne vem. Boš morala kar sama malo poguglat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super ideja, prvič vidim... mora bit lepo listat po papirju, po svoji knjigi ustvarjanja... res fajn.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuu, tole moram pa spravit. Moj irski blog bi bil fenomenalna knjiga za stara leta. :)

    Drugače pa tudi jaz rada berem stare objave. Zanimivo, kako hitro se neke malenkosti pozabijo, pa čeprav tisti trenutek pomenijo veliko. Še dobro, da blog vse shrani. :)

    Tvoja naslovnica je pa prav super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, hvala SOnja za ta link. Moram sprobat. Definitivno pa je knjiga tudi meni malo predraga, ampak pdf pa je dobra ideja. Pa si mogoče kdaj sprintam in si dam zvezat v knjigo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je pa res cool.
    So mi tudi fotografije na papirju še vedno ljubše kot samo na ekranu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot vem, zdaj nekatere tiskarne iz pdfjev naredijo knjigo. Vsaj diplomsko lahko prineseš v pdfju pripravljeno in ti jo natisnejo in lepo zvežejo v knjigo.
    Mogoče kdaj kasneje.. ta hip se mi je zdelo samo pomembno, da shranim zapisano :)
    Ste opazile, da lahko poleg bloga zapišeš tudi FB, čivkce..?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, to je super ideja in hvala za link, ki si ga delila z nami.

    OdgovoriIzbriši
  9. Waaaaa, ful dobro!
    Želim ti, da bi tovrstnim storitvam cena kmalu padla in se bo enkrat kmalu na knjižni polici znašel tvoj enciklopedični roman - scrapbook :-) Srečno '11!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna ideja, na žalost pa je moj blog očitno "prevelik", ker se je preoblikovanje vmes zaštekalo. Bom poskusila še enkrat (PDF)

    OdgovoriIzbriši
  11. Alcessa, tudi jaz sem optimistično hotela v eno knjigo spravit vsa leta. Pa več kot enega ne morem :(
    Mogoče, če bi se odrekla komentarjem.. ampak meni prav ti dajejo vrednost blogu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, trenutno poskušam eno leto ... Čeprav, današnji na 3 leta omejeni poskus je tudi uspel, samo brez komentarjev in samo z besedili pred linkom "Click for more", kar je problem, ker večino besedil razpolovim.

    No, bom videla, kaj prinese natisk enega leta :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo, tvoj blog je res vreden arhiviranja, že zato, da so vse lepe slike izdelkov in njihove zgodbe na enem kupu - do penzije se bo pa nabralo za NUK2 gradiva...

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole je pa super!Hvala za link. Mogoče pa poskusim:)

    OdgovoriIzbriši
  15. A celo to obstaja?? :) Bo treba pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  16. Uuu kaj vse ne obstaja. Hvala za link, ja res bi bilo škoda, da se kje v medmrežju izgubijo tako lepe stvari!

    OdgovoriIzbriši
  17. Za dnevnik pisat sem prelena.. se mi zdi, da bo tole kar dobro nadomestilo :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Pri meni pa ni šlo. Tudi v enem letu je preveč vsega :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. O Sonja hvala za link! Tole je pa super!

    OdgovoriIzbriši
  20. Res super zadeva! Hvala za link, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  21. To je več kot odlično! Sonja, ti imaš vedno ideje 1a!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala za link - si bom shranila. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...