16. jan. 2011

Valentinovo tudi za horjulčke 1

Ob pregledovanju blogov sem naletela na navodilo, kako izdelati reliefne srčke iz polimerne gline. Pa sem se spomnila, da bo zdaj že čas za valentinove licitacije za Zavetišče Horjul. Tajming je bil čisto pravi.
Še kakšne živalice doma ne morem imeti, lahko pa zavetiškim pomagam tako, da sodelujem v licitacijah. Vabim vas, da se mi pridružite. Z izdelki ali pa licitiranjem zanje.
Vse licitacije si lahko ogledate na forumu Mojpes.net.

Tokrat ponujam čisto nov, še topel srček. Fotografijo bo verjetno treba zamenjati, ni ravno najbolje uspela :)
Obesek je velik dobre 3 cm in visi na rdeči vrvici.



I've found a great tutorial for making polymer clay hearts while blogsurfing today. This one is made for charity auction for animal shelter. Hope it sells good.

15 komentarjev:

  1. I love your heart!!
    Thank you so much for the Link.
    Blessings all over you!

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet en prekrasen izdelek za super stvar. Všeč mi je relief rožice v srčku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen obesek in zanimiva izdelava. Hvala za link!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen srček!Tak starinski oziroma lepo postaran!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lušna zadevica tale srček in super, da sodeluješ.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep srček in še lepši namen. Bravo.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno! :) Sem čist vesela, da ti je uspelo nekaj za licitacije narest. Meni spet ni uspelo. :(

    OdgovoriIzbriši
  8. srčkani srčki, pa še za plemenit namen - hura za kužke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit srček! Upam, da bo kužkom prinesel kar največ denarja in ogrel srce novi lastnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep izdelek in verjamem da bo šel za med :)
    Pridna !

    OdgovoriIzbriši
  11. Kjut in narejenim z dobrim namenom.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako lepa kombinacija in kdo bi si mislil, da je iz poli gline!?!!! Zgleda kot kamenček, ki je čakal, da dobi pravo mesto, misle pa je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  13. super... kot bi ga pobrala nekje v naravi in dodala droben detajl.

    OdgovoriIzbriši
  14. krasno... čudovit kos nakita, še lepši namen darovanja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...