12. okt. 2008

Čas za puder in šivanje

Za razliko od mladih let, se mi zdaj nič več kaj dosti ne da uporabljat make-upa. Poleti, na zagorelo polt pa sploh ne. Le kak gloss kdaj pa kdaj, maskara pa že ne vem, kje se skriva.
Jeseni in pozimi, ko je vreme bolj žalostno, vse je sivo... pa se tudi jaz spomnim na puder.
Čeprav je danes še sonček, pa je nastala tale pudrasta čestitka.
Tilda je pobarvana z markerji in izrezana s Fiskarsovim naprstnim skalpelom. Le krilca so pobarvana s perl vodenkami. Na podlago je Tilda pritrjena z ostankom 3D lepila, ki ostane, ko uporabiš vse okrogle delčke. Če kupiš male kvadratke, porabiš celotno površino. Če kupiš krogce, pa ti med krogci vedno ostaja del lepila, ki ga je meni enostavno škoda zavreči. Ga pač porabim pri večjih površinah. No, pa še 3d montažnega traku mi je zmanjkalo, tako da se pač moram znajti :)
Papirji so tokrat prvič na kakšni od mojih čestitk zašiti skupaj. Malo sem morala pospraviti pred šivalnim strojem, pa je šlo. Celo lažje, kot sem pričakovala. Mikalo me je, da bi čestitko okrasila še z raznimi dodatki, pa mi je bila tako zelo všeč taka, čista, da sem jo raje kar pustila.
Zdaj pa je zadnji čas, da se odpravim za štedilnik, kuhat kosilo :)

Uporabljeno:
Štampiljke: Magnolia Tilda
Papir: domače zaloge brez imena, svetlejša papirja pa sta sprintana z neta (ja, vem.. moram začet zapisovat s kje :) )
Barve: Letraset Tria markerji, perl vodenke
Dodatki: tokrat brez
Orodja: Fiskars rezalnik, Fiskars naprstni skalpel, šivalni stroj

6 komentarjev:

  1. Še ena prekrasna, ki se je kar ne morem in ne morem nagledat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvaaalaaa :D Meni je tudi všeč za pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito. Novi odtenki. Se mi zdi, da so vse moje v enakih odtenkih. Na tvojem blogu moje oči vedno počijejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeeeeee, Sonja!!!!
    Če se ne motim, je to prva šivana čestitka izpod tvojih rok, a ne? Mogoče tudi prva na blogih slovenskih ustvarjalk. Sem kar vedela, da se boš slej ko prej lotila še tega :).
    Super je!!!
    Te zadnje tri čestitke so takoooooo lepoooo nežneeeee ... Nič preveč, nič premalo. Kar je na njih, je sestavljeno v prečudovito čestitko!!! Kar gledala bi in gledala. Pa se mi mudi v službo :(

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...