4. okt. 2008

Namesto papirja, blago.. pa ne za čestitko :)

Včasih namesto papirja v roke vzamem tudi kak drug material in se ga lotim s škarjami. Moja prva in že kar stara ljubezen še vedno ostaja šivanje. Včasih igračk, še bolj pogosto pa oblačil.
Včeraj sem za hčero po preskušenem kroju naredila nekaj boksaric :) Saj vem, dobiš jih na tržnici, za majhen denar.. ali pa npr. v kakšnem H&Mu za malce večji denar. Oboje pa so ponavadi bolj slabo zašite in jih zelo hitro začnem popravljati.Pa se mi je zdelo, da bo bolje, da jih kar sama naredim :) Hči se strinja :) Iz kupa vedno zbeza doma narejene.



Ker pa šivanja tule še nisem pokazala, pripenjam slike nekaj starejših izdelkov:

Zajček, ki ga je prejela Mamči:


Mačji kupido, ki ga je kot soorganizatorka srečanja otočank prejela Mojcej:


Muca, zašita po modelu s sejma v Italiji, je šla za RD darilo:


Kokoška, povsem enostavno narejena, kot velikonočna dekoracija:


Odejica, ki smo jo otočanke izdelale za novorojeno dete. Krpice so izdelale različne otočanke, jaz pa sem jih sestavila v odejico.


Stensko sliko ali pa namizni okras, če skrijete zanki, sem naredila v sklopu otoškega Božičnega swapa 2007 za Tulpiko:


Angelčka iz flisa, da je pralen, sem naredila najprej za eno dojenčico, nato pa še za mojo hčero. Ki z njim še vedno spi :) Polnjen je s polnilom za blazine.


Obesek za ključe - miško je za rojstni dan dobila Mojcej.


Stenski okras v obliki snežaka po predlogi z neta je dobila Atenka za organizacijo srečanja v Izlakah:

6 komentarjev:

  1. Have you sewed all these? You are very talented. Eveyone of them looks brilliant!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks, Aija.
    I've made my patterns, sewed them over the year or so, but have definitely seen toys like these somewhere on the net. Will have to find out where, to give credit to original authors.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, blago ... saj čestitke so itak fenomenalne, ampak te tvoje šivarije me pa vedno znova navdušijo. Vse sem že videla, pa so mi vedno znova všeč. :) Upam, da se boš še kaj podajala k šivalnemu stroju, ker ti res vrhunsko laufa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej!

    Tvoji izdelki so mi zelo zelo všeč :) Si pasem oči vsakič, ko objaviš kaj novega :)

    Tista odejica je sanjska.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa res paša za oči...zelo lepi izdelki! Me pa zanima, če je boksarice težko narediti?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, ni težko.. le dolgočasno, če se jih lotiš v seriji :) Dober kroj moraš najt, pa gre.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...