28. okt. 2008

V duhu pink oktobra

.. in podpore boju proti raku dojk sta me danes razveselila dva paketka.
Prvi prejet po pošti je pričakovan. V spletni trgovini SirStampalot sem naročila dve štampiljki Magnolia iz Pink kolekcije.


Drugi paketek pa je bil presenečenje mojega dragega. Moj stari mobitel mi je že dalj časa nagajal, zato sem se začela ogledovati za drugim. Pa se mi ne bo treba več, saj mi je danes prinesel moj novi pink mobitel :) Ja, pa mi je res všeč barva :) Zdaj pa samo še ugotovimo, kako prenesti vse številke iz enega telefona v drugega in nahranimo baterije novega, pa bo.

6 komentarjev:

  1. Uuuuuuu Tildi sta čist preveč kjut.
    Dragi si pa zasluži vse pohvale. Prosim če lahko mojega pripeljem v šolo k tvojmu :D

    Zdej pa hitro kaj lepega naredi.
    Tale ta temna me mika, komaj čakam da pridem do odtiskov :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi štampiljki, pa čestitke za dobljeni telefon! Kot je napisala Sandra si tvoj zasluži vse pohvale! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Tilde, Tilde :) Obe štampiljki sta mi všeč. Kaj bo šele s čestitkami :)

    Mobitel je tudi "fensi" :)

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, čas je za nove mobitele za Sonje. Tudi naša ga je dobila včeraj. Sonja. Sonča. Malo zeleno Nokiico ;) Ampak tvoj je pinki, hihi ...

    Štampiljke všeeeeč :)
    Kitty

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo mi lajkit :)

    (za tele se bova pa enkrat zmenili ... :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. bravo, bravo, jst mam tud roza telefon. welcome to the club :)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...