12. okt. 2008

Moj prvi ježek

Moj prvi je zimski, saj je vendar na drsalkah :) Za odtis se moram zahvaliti zlati Sandrci, s katero sva si pred časom privoščili štempiljkarsko popoldne. Ob dobri kavi :) Za otroke pa je skrbel njen dragi. Starejša dva nista zahtevna, saj jima povsem zadoščajo risanke in igrice, mali čebelici pa je treba posvetiti več časa. Ampak midve sva uživali po svoje :)
Ježek je pobarvan s Tria markerji. Šal in drsalke so pobarvane z dvobarvno barvo v lončku (Eberhard Faber - Twin Color), ki sem jo pred časom kupila v Antusu. Z isto barvo je pobarvana tudi vijuga, ki sem jo pred časom kupila v beli barvi na ebayu. Še v časih pred hroščkom :) Zdaj si jo lahko skoraj naredim sama.. le še na šablono počakam, ki je že nekje na poti k meni. Steklena kristalčka sta iz kompleta okraskov za mobitele.
Bel in moder okrogel krog z valovitim robom sta izrezana z nestiji, luknjica na modrem pa narejena s Fiskarsovim ročnim luknjačem. Bela podlaga je oblikovana s hroščkovo reliefno šablono s pikicami, pikice pa so poudarjene s srebrnim oljnim pastelom.

Uporabljeno:
Štampiljke: Penny Black ježek z drsalkami
Papir: domače zaloge brez imena
Barve: Letraset Tria markerji, Twin Color - dvojna barva v srebrno modri kombinaciji, srebrn oljni pastel
Dodatki: vijugast dodatek, srebrn trak iz domačih zalog, steklena kristalčka
Orodja: Fiskars rezalnik, Fiskars ročna štanca z motivom krogca, Cuttlebug, Spellbinders Nestabilities v obliki kroga

3 komentarji:

  1. Ti si prava čarovnica!! Iz parih delčkov sestaviš tako čudovito čestitko!!
    Punca imaš morje idej, le gospod čas ti manjka!!
    Ti ga privoščim eno zvrhano mero, ker hočem šeeeee!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Olala kake lepotice. Ježek je mega lep!

    OdgovoriIzbriši
  3. Love this really delicated and elegant card. Lovely soft tones!
    Hugs,
    Aija

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...