8. okt. 2008

Noč za sestavljanje

Vsake toliko me prime sestavit, kar imam pobarvanega na mizi. Tole teto snežakovo sem odtisnila takoj po prejemu štampiljke, jo pobarvala.. in pustila čakat. Na navdih :)
Danes je kar sama od sebe padla skupaj. In točno taka mi je všeč :)
Motiv je odtisnjen s StazOn blazinico. Šal in kapa sta barvana s Tria markerji, robovi motiva pa le nakazani s perl vodenimi barvicami. Sneg pod teto je iz tube, prav tako bleščice na zvezdici. Razcepke v kotih držijo tibetan silver rožice, ki sem jih pred časom kupila za nakit.
Pikast in črtast papir sta sprintana nekje z neta, bom poskusila najt link. Snežinki sem že pred časom izrezala s hroščkom in šablono, ki mi jo je prijazno posodila Sandrca. Prilepljeni sta s 3D krogcem. Na isti šabloni se nahajajo tudi male zvezdice. Dve sta sta na podlago prilepljeni s Sakurinim lepilom v pisalu.

Uporabljeno:
Štampiljk: Spiral Whisper
Papir: domače zaloge brez imena in z neta sprintana vzorčasta motiva
Barve: letraset Tria markerji, modra blazinica za štampiljke, perl vodenke
Dodatki: kovinske rožice, modre razcepke
Orodja: Fiskars rezalnik, Cuttlebug in šablona s snežinkami

3 komentarji:

  1. Lepa teta snežakova. :) Res se moram spraviti in si en Eurocard omisliti, da bom lahko potem šopala po netu. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. o mami kako je pa tale snežakova teta lepaa. pa kako si lepo skombinirala papirčke. čudovito.


    ps: a ne da se ne ponavljam. :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. prečudovito... res vsi detajli, vau.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...