2. okt. 2008

Skrivnostna deklica z lučko

Motiv me je že dalj časa vabil, včeraj pa le premamil, da sem ga pobarvala. Deklica je pobarvana s Tria markerji, gube krila pa dodatno poudarjene s perl vodenkami, le na sliki se tega žal ne vidi :) Izrezana je s pomočjo fiskarsovega skalpela, ki je pritrjen v poseben nosilec za na prst. Meni ta tip ustreza, z navadnim skalpelom pa ne znam delati. Na podlago je prilepljena s 3D lepilom, da malce odstopa od podlage. Podlaga je oblikovana s hroščkovo reliefno šablono. Zelene snežinke so izrezane s štanco in pritrjene na podlago s srebrnimi "Eyeletsi". Snežinki v kotu sta izrezani s Fiskarsovo kotno štanco s tremi motivi. Vse plasti papirja so zlepljene skupaj z Aerovim obojestranskim selotejpom.

Tokrat pa sem na zadnji strani čestitke prvič uporabila mojo novo štampiljko. Ker nočem, da odtis prevlada, je narejen z zlato barvo in zato ne izstopa preveč.









Uporabljeno:

Štampiljke: Whiff of Joy - Willow z lučko
Papir: domače zaloge brez imena
Barve: Letraset Tria markerji in perl vodenke
Orodja: Fiskars rezalnik, Fiskars skalpel s prstnim držalom, Fiskars kotna štanca s snežinkami, Cuttlebug, štanca z veliko snežinko

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...