23. okt. 2008

Zdaj jo pa lahko pokažem

Mojo swap čestitko :) Swap je organizirala BojaMoja, ki nas je oskrbela z odtisi in izžrebala sodelujoče. Prejemnica moje čestitke je Nenika.

Motiv Sarah Kay sem pobarvala z vodotopnimi barvicami in vodnim čopičem. Ovala sta izrezana s hroščkom in nestiji ter senčena z blazinicami za štampiljke. Napis na modrem ovalu je napisan s Sakurinim belim pisalom. Moder in roza vzorčast papir sta odrezana s Fiskarsovim rezalnikom papirja, po robovih pa nacefrana kar s škarjicami, ki jih uporabljam za izrezovanje motivov. So male, ampak ostre :)
Rožice iz levega zgornjega kota so izrezane s hroščkovo šablono in prilepljene s 3D krogci.
Svetlo modra osnova čestitke je okrašena s Sakurinim pisalom in z blazinico.

Uporabljeno:
Štampiljka: Sarah Key
Papir: domače zaloge brez imena in vzorčasti papirji, kupljeni preko neta v trgovini Hobbyhaeuschen
Barve: akvarelne barvice, blazinice za štampiljke, belo Sakura Med pisalo
Orodja: Fiskars rezalnik, Cuttlebug, Cuttlebug šablona za izrezovanje rožic, Spellbinders Nestabilities Oval, ostre škarjice za cefranje robov papirja

6 komentarjev:

  1. Enkratna je! Še posebej mi je všeč kušček rožic. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ta je pa samo moja, moja, moja :)

    In v živo je še toliko lepša. Pa tudi kupček rožic je tako lepo osenčen. Na prvi pogled enostavna, ko pa jo gledam in gledam ... joooj, koliko časa in truda je tu notri vloženega.

    Sonja, še enkrat hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tisti kupček rožic je tudi meni padel v oči. Včasih preveč sploh ni preveč :) In osenčeno je tudi zelo lepo. No, cela čestitka je zelo, zelo lepa!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Ampak veš, draga moja Petya, da si carica barvnih kombinacij.

    Kok je cart :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...